مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان:

دو هزار و 500 نفر در هرمزگان کمک هزینه یارانه دستمزد دریافت کردند



مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت:  در راستای اجرای طرح یارانه دستمزد تاکنون به  2539 نفر در استان، کمک هزینه یارانه دستمزد به مبلغ بیش از 14 میلیارد ریال پرداخت شده است.
به گزارش صبح ساحل، "هادی ابراهیمی" افزود: طرح یارانه دستمزد یکی از برنامه‌ها و سیاست‌های دولت در حوزه اشتغال است که در راستای حمایت نیروی کار شغلی اولی و کارفرمایان، دولت وجهی را به عنوان یارانه به کارفرمایان متقاضی دارای شرایط پرداخت می کند.
وی اظهار داشت:  در صورت جذب نیروی کار شغل اولی در بنگاههای اقتصادی استان، ۳۰ درصد مبلغ دستمزد نیروی کار به صورت یارانه از طرف دولت به مدت یک سال به کارفرمایان پرداخت می‌شود.
وی اظهارداشت: نیروی کار باید دارای مدرک تحصیلی دیپلم وبالاتر ( اولویت با دانش آموخته دانشگاهی)، حداکثر 37 سال ( برای زنان سرپرست خانوار جوینده کار شرط سنی تا سقف 45 سال است)، باشد تا بتواند از مزایای این طرح استفاده کند.  
کاهش هزینه های بکارگیری نیروی کار جدید برای کارفرما به منظور پایداری تولید و اشتغال، افزایش فرصت اشتغال بویژه برای دانش آموختگان دانشگاهی در بازار کار، حمایت از ارتقاء تولید داخلی وبنگاه های بخشهای تعاونی و خصوصی به شدت آسیب دیده از پدیده شیوع کرونا از اهداف اصلی این طرح است و متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت pyd.mcls.gov.ir جهت ثبت نام اقدام کنند.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها