لیگ برتر فوتبال امیدهای کشور 

تیپ تکاوران در خانه شکست خورد



در هفته یازدهم لیگ برتر امیدهای کشور تیم تیپ تکاوران در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس در مقابل مس رفسنجان با نتیجه دو بر یک شکست خورد. شاگردان سید رضا حسینی ارشد سرمربی تیم تیپ تکاوران بندرعباس درهفته یازدهم میزبان تیم مس رفسنجان در ورزشگاه خلیج فارس بودند. 
به گزارش صبح ساحل، تیم تیپ تکاوران بندرعباس دراین دیدار خیلی زود به گل رسید و در دقیقه شش توسط علی بیننده توانست دروازه حریف خود را باز کند. تیم مهمان بادریافت این گل عقب نشینی نکرد و موفق شد در دقیقه ۳۹  توسط علی اصغر اسماعیلی به گل تساوی دست یابد. این نتیجه تا پایان نیمه نخست باقی ماند و دو تیم با تساوی یک یک به رختکن رفتند.
درنیمه دوم تیم میزبان برای رسیدن به گل پیروزی دست به حملات گسترده زد و بهترین بخت گل را عرفان باصری در دقیقه ۸۲ به دست آورد که با بی دقتی به هوا زد.
در ادامه این بازی این تیم مس بود که در آخرین دقایق بازی توسط علی قاسمی به گل برتری رسید تا تیم مس رفسنجان با سه امتیاز بندر را ترک کند. تیم مس رفسنجان بااین پیروزی ۱۶ امتیازی شد و در رده سوم جدول گروه یک قرار گرفت . تیم تیپ تکاوران با ۹ امتیاز در رده هفتم  گروه یک ایستاد.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها