مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان :

شهرداری بندرعباس دغدغه‌های زیادی دارد اما نگاهش به ورزش تحسین برانگیز است



شهرداربندرعباس با مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان دیدار کرد.‌ 
به گزارش صبح ساحل، عباس امینی زاده شهردار بندرعباس به همراه پاسلار و  سلیمی شهرداران منطقه دو و سه ، محمد مهدی جهانبخش معاون برنامه ریزی و حمیدرضا حیدری پور مدیر روابط عمومی شهرداری باحضور در دفتر مدیرکل ورزش و جوانان استان با محمودرضا امیاری دیدار و گفتگو کردند. 
این دیدار به منظور تبریک سال نو، تعامل در زیرساخت های ورزشی و تعامل و همکاری جهت ارتقا جایگاه ورزش استان انجام شد. عباس امینی زاده دراین دیدار اظهارداشت: شهرداری بندرعباس همواره حمایت از برنامه های فرهنگی و ورزشی را داشته  و تا حد توان در کنار اداره کل ورزش و جوانان استان بوده است.
شهردار بندرعباس بیان داشت: مجموعه شهرداری همیشه حامی ورزش شهر بوده و خواهد بود که این امر نمود واضحی تاکنون داشته است و شهرداری بندرعباس همواره سعی در حمایت از جوانان وجامعه ورزش داشته و براین اساس با تمام توان آماده همکاری و تعامل با اداره کل ورزش وجوانان استان خواهد بود.
مدیرکل ورزش وجوانان استان هرمزگان با اشاره به ایجاد زیر ساخت‌های ورزشی طی سالیان اخیرو موفقیت‌های کسب شده در حوزه ورزش  استان در سال‌های اخیر برتعاملات مستمر و گسترده حوزه ورزش و شهرداری تأکید کرد.
وی یادآورشد: ورود شهرداری به عرصه ورزش قهرمانی وحرفه ای و توسعه زیرساخت‌های ورزشی بسیاری از موانع و مشکلات این حوزه را مرتفع خواهد ساخت و با حضور شهردار دراین راه ما احساس آرامش بیشتری را خواهیم داشت که جا دارد از ایشان تشکر ویژه نماییم.
امیاری با اشاره به این که شهرداری در حوزه قهرمانی خدمات ارزشمندی را ارائه نموده است، تصریح کرد: خوشبختانه طی سال های اخیر شاهد نگاه بسیار مثبت و روند بسیار مطلوب در زمینه پرداختن به ورزش و حضور تیم های مختلف ورزشی شهرداری در لیگ های کشوری، توسعه زیرساخت های ورزشی در شهر بندرعباس هستیم و  این اقدامات در حالی صورت گرفته است كه شهرداری بندرعباس دغدغه های زیادی در خصوص دیگر فعالیت های خود داشته است، اما هیچ كدام از آن ها موجب غفلت از ورزش نشده است.
شهرداری بندرعباس
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها