توضیحات پلیس فتا درمورد انتشار کلیپ خودروی حمل لبنیات



 رئیس پلیس فتا پایتخت از شناسایی و دستگیری ۳ نفر از افرادی که در یک خودروی حمل لبنیات در حال پر کردن بطری‌های شیر با آب بودند،خبر داد.

به گزارش صبح ساحل و به نوشته باشگاه خبرنگاران،  سرهنگ داود معظمی گودرزی، رئیس پلیس فتا تهران بزرگ گفت: به دنبال انتشار یک کلیپ از یک خودرو حمل لبنیات در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی مبنی بر اقدام نامتعارف افراد حاضر در ویدئو در خصوص پر کردن بطری‌های شیر با آب و پلمپ مجدد بطری ها، بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت و کارشناسان این پلیس ضمن شناسایی افراد مرتبط با موضوع تعداد ۳ نفر از این اشخاص به پلیس فتا تهران بزرگ منتقل گردیدند.

رئیس پلیس فتا پایتخت ادامه داد: در تحقیقات اولیه مشخص شد هر ۳ نفر از عوامل توزیع شیر در سطح شهر تهران بوده و تمام بطری‌های شیر که در ویدئو مشاهده می‌شود بعنوان محصولات مرجوعی و تاریخ گذشته بوده است و این افراد قصد داشته اند با اضافه کردن اب به آن‌ها و افزایش تعداد بطری‌ها از شرکت تولید این محصولات سوءاستفاده کنند.

سرهنگ داود گودرزی خاطرنشان کرد: لازم به ذکر است هیچکدام از این بطری‌های پر شده در بین شهروندان توزیع نگردیده و این افراد تنها ساعاتی پس از این اقدام توسط خادمین مردم در پلیس فتا فرماندهی انتظامی تهران بزرگ دستگیر شده اند و تحقیقات تکمیلی در راستای بررسی نهایی پرونده ادامه دارد.

 

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها