در سومین دوره فوتبال جام ستارگان هرمزگان

تیم فرهاد بار با توپ پر وارد میدان خواهد شد



سومین دوره مسابقات فوتبال جام ستارگان هرمزگان بعد از ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد.

 

به گزارش صبح ساحل، مسابقات فوتبال جام ستارگان که تاکنون دو دوره آن برگزار شده است ، سومین دوره آن بعد از ماه مبارک رمضان برگزار می شود.
در این مسابقات تیم های از استان هرمزگان در آن شرکت می کنند که باشگاه فرهاد بار هرمزگان می خواهد اولین حضور خود را در این مسابقات تجربه کند.
باشگاه فرهاد بار هرمزگان با مالکیت فرهاد مظفری که از فوتبالیست های خوش نام هرمزگان است در این دوره با بازیکنان خوب هرمزگان می خواهد محک جدی در اولین حضور خودش بزند. فرهاد مظفری بازیکن اسبق تیم های فولاد هرمزگان، شهرداری بندرعباس و آلومینیوم هرمزگان است که دارای مدرک مربیگری c آسیا است.

 

تیم فرهاد بار با توپ پر وارد میدان خواهد شد

 
هدایت تیم فرهاد بار هرمزگان را مجتبی ذاکری از مربیان موفق فوتبال و فوتبال ساحلی هرمزگان بر عهده خواهد داشت. وی ۳۳ سال سن دارد و ۷سال سابقه مربيگری دارد و ۹ عنوان قهرمانی و صعود به لیگ یک فوتبال ساحلی کشور در کارنامه افتخاراتش وجود دارد.
مجتبی ذاکری سرمربی تیم محسن رحیمی و سعید رهرو را به عنوان دستیاران خود انتخاب کرده است که البته سعید رهرو قرار است برای تیمش بازی هم بکند.
امید باخویش مربی دروازه بان این تیم است.

 

تیم فرهاد بار با توپ پر وارد میدان خواهد شد

 
حضور عباس سرخاب به عنوان مدیر فنی این تیم نشان می دهد که باشگاه فرهاد بار آمده است که در اولین حضورش در مسابقات جام ستارگان بدرخشد و روی سکو قرار گیرد.
به گفته فرهاد مظفری مالک باشگاه انتخاب عباس سرخاب به عنوان مدیر فنی یقینا انگیزه جوانان تیمش را بالا خواهد برد. سرخاب چهره سرشناش فوتبال کشور و آسیا است و حضورش در تورنمنت جام ستارگان هرمزگان می تواند انگیزه به سایر تیم های ديگر هم بدهد که در این ارتباط فرهاد مظفری بابت پذیرش این مسوولیت از عباس سرخاب تشکر ویژه کرد.
سعید جهانی مدیر تیم فرهاد بار کارشناس مدیریت تربیت بدنی و دارای مدرک مربیگری c آسیا می باشد.‌

 

تیم فرهاد بار با توپ پر وارد میدان خواهد شد

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها