ایجاد 500 شغل جدید در نیروگاه قلعه‌قاضی هرمزگان



مدیرکل امور اقتصادی و دارایی هرمزگان در بازدید از نیروگاه قلعه قاضی از ایجاد 500 شغل جدید در این نیروگاه در صورت اجرای طرح توسعه نیروگاه قلعه قاضی خبر داد.

 

به گزارش صبح ساحل، مهدی دسینه نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی هرمزگان از نیروگاه گازی خلیج فارس در قلعه قاضی بازدید کرد.

وی در این بازدید به اهمیت سرمایه گذاری در توسعه استان اشاره و هرمزگان را بستری مناسب برای سرمایه گذاری دانست.در این نشست مباحث مربوط به سرمایه گذاری در طرح توسعه نیروگاه به سیکل ترکیبی مورد بررسی قرار گرفت.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان با بیان اینکه در صورت اجرای این طرح، امکان ایجاد بیش از ۵۰۰ شغل جدید فراهم خواهد شد، افزود: این نیروگاه یکی از پیشرفته‌ترین نیروگاه‌های گازی کشور است که شامل 6 واحد گازی ساخت شرکت آلستوم سوئیس با ظرفیت نامی هر واحد ۱۶۵ مگاوات و در مجموع ۹۹۰ مگاوات است که از سال ۱۳۸۳ به بهره برداری رسیده است. 

در ادامه این نشست نماینده وزیر امور اقتصادی و دارایی در هرمزگان با امام جمعه، شورای شهر، شهردار و بخشدار قلعه قاضی نیز دیدار و پیرامون فرصت‌ها و بسترهای توسعه این شهر تبادل نظر کرد.

 

منبع:فارس

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها