توزیع ۲۷ هزار بسته معیشتی در قشم



فرمانده پیشین بسیج سپاه ناحیه قشم از توزیع بیش از ۲۷ هزار بسته معیشتی توسط سپاه از هنگام شیوع ویروس کرونا و برای کمک به معیشت مردم و آسیب دیدگان این بیماری خبر داد.

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایرنا، سرهنگ محمد سالاری روز سه شنبه در آیین تکریم و معارفه فرمانده بسیج ناحیه سپاه قشم افزود: سپاه قشم در طرح شهید سلیمانی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا علاوه بر جمع آوری و توزیع بسته‌های کمک مومنانه، در امر قرنطینه بیماران، بازرسی، کنترل تردد در ایام قرنطینه و ضدعفونی اماکن و مسیرهای پرتردد جزیره فعالیت کرد.

وی ادامه داد: برگزاری یادواره‌های شهدا، سردار سلیمانی و به رنگ هنر نیز از اقدامات تاثیرگذار در عرصه فرهنگی به شمار می‌رود.

فرمانده پیشین بسیج سپاه ناحیه قشم تصریح کرد: کشف و برخورد با جرایم سازمان یافته، مبارزه با عنف، کشف مواد مخدر و انهدام کارگاه‌های تولید مشروبات الکلی نیز از سایر فعالیت‌های مشترک با نیروی انتظامی، دریابانی و اطلاعات است.

وی اظهار کرد:  ۲ حوزه مقامت بسیج در درگهان و طبل راه اندازی شد و سایر حوزه‌های مقاومت نیز توسعه، نوسازی و تجهیز شدند.

سالاری افزود: افتتاح خانه مدجویی، برگزاری جشنواره‌های بومی و محلی، جشن‌های مذهبی، برگزاری چهارشنبه و جمعه‌های فرهنگی و جشنواره یکشنبه‌های رضوی از اقدامات سپاه ناحیه قشم در سال گذشته هستند.

وی از توسعه پایگاه‌های بسیج در جزیره قشم خبرداد و تصریح کرد: رزمایش و گشت اقتدار بسیج، استاندارد سازی میدان تیر قشم، تولید محتوا و ساخت برنامه‌های فرهنگی و هنری، برپایی موکب و کارگاه تولید ماسک از سایر اقدامات به شمار می‌رود.

آیین تکریم و معارفه فرمانده بسیج سپاه ناحیه قشم با حضور فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان، امامان جمعه اهل سنت و شیعیان قشم، فرماندار و فرماندهان نظامی و انتظامی شهرستان، معاون فرهنگی سازمان منطقه آزاد قشم، جمعی از مدیران و خانواده شهدا و جانبازان شهرستان قشم در مصلی امام علی (ع) برگزار شد.

در این مراسم از زحمات سرهنگ محمد سالاری تقدیر و با حکم فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سرهنگ حجت امیری‌کیا جانشین وی شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها