شطرنج زیر ۱۸ سال به میزبانی بندرلنگه

نفرات برتر معرفی شدند



شطرنج باز اهوازی با اقتدار قهرمان چهل و دومین دوره مسابقات شطرنج زیر ۱۸ سال آزاد کشور به میزبانی هیات شطرنج شهرستان بندرلنگه‌ شد.

    

به گزارش صبح ساحل، این دوره از مسابقات در ۷ دور به روش سوئیسی و با زمان ۱۰ دقیقه بدون فیشر برای هر بازیکن،در سایت lichess به صورت آنلاین برگزار شد که در پایان محمدرضا حجارزاده از اهواز با ۷ امتیاز ، علیرضا غفاری از شیراز با ۵/۵ متیاز و محمدامین شهسواری از بندرعباس با ۵/۵ امتیاز و پوئن شکنی اول تا سوم شدند. علیرضا جلالی و آراد نادری از رامسر چهارم و پنجم شدند. 

  

نفرات برتر معرفی شدند

  

همچنین محمدرضا حجارزاده قهرمان چهل و چهارمین دوره مسابقات شطرنج زیر ۱۸ سال آزاد کشور به میزبانی هیات شطرنج شهرستان بندرلنگه‌ شناخته شد.
این دوره از مسابقات در ۷ دور به روش سوئیسی و با زمان ۱۰ دقیقه برای هر بازیکن،در سایت lichess به صورت آنلاین برگزار شد که در پایان  محمدرضا حجارزاده از اهواز با شش  امتیاز و پوئن شکنی ۲۲ عنوان قهرمانی را کسب کرد. نیایش موحد از اهواز با شش امتیازو پوئن شکنی ۲۰ دوم شد.  راستین موسی پور از رشت با پنج امتیاز و پوئن شکنی ۱۸ سوم شد. امیرعلی حقیقی از بندرعباس با پنج  امتیاز و پوئن شکنی ۱۴ در مکان چهارم ایستاد.  عرشیا لونی از بندرعباس با چهار  امتیاز پنجم شد.
  
نفرات برتر معرفی شدند
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها