فوت 5 هرمزگانی دیگر؛ 21 مورد با وضعیت وخیم بستری هستند



امروز دهم اردیبهشت، 5نفر بر اثر ابتلای به کرونا جان باختند و شمار کل جان باختگان این بیماری در استان به ۱۱۴۳نفر رسید.

به گزارش صبح ساحل، «فاطمه نوروزیان»، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان  گفت: نفر (۲زن و ۳مرد ۶۹ تا ۸۲ساله در رودان، بستک، میناب (۲نفر) و پارسیان) بودند.
نوروزیان افزود: امروز با بستری شدن ۹۶ بیمار جدید شمار بستری‌ها در استان به ۴۱۵ نفر رسید که ۷۱ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند و حال ۲۱ نفر وخیم است. سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: شش هزار و۴۵۰ بیمار کرونایی نیز در منزل قرنطینه هستند.
دکتر نوروزیان افزود: به رغم تغییر رنگ شیوع کرونا در شماری از شهرستان‌ها از قرمز به نارنجی یا زرد، همچنان شمار بیماران مثبت و بستری‌ها در استان رو به افزایش است و در نتیجه شمار بیماران قرنطینه در منزل افزایش یافته است.
وی اعلام کرد: تاکنون آمار کل تست‌های کرونا به  ۲۳۳,۰۲۱  رسیده است و در این بین به ۱۹هزار و ۵۵دوز آمار کل واکسن‌های تزریق شده است.
همچنین علی رئوفی سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان هم از تمدید تعطیلی خبر داد و گفت: با توجه به ادامه وضعیت قرمز کرونایی و در اجرای شیوه نامه‌های بهداشتی ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا ، تعطیلی گروه‌های شغلی ۲ و ۳ و ۴ مانند هفته‌های گذشته ادامه دارد.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها