سیستم دعوت کلاب‌هاوس بسته می‌شود



چند هفته پیش بود که کاربران جدید می‌توانستند به واسطه سیستم دعوت کلاب هاوس از این برنامه استفاده کنند. حال به نظر می‌رسد که تا تابستان این محدودیت برداشته خواهد شد. 

چند هفته‌ای از ورود نسخه اندرویدی برنامه کلاب‌هاوس به پلی استور می‌گذرد. اما کاربرانی که قصد استفاده از این برنامه را داشته باشند، باید از سیستم دعوت کلاب هاوس استفاده کرده تا بتوانند از امکانات برنامه بهره‌مند شوند.

یکشنبه گذشته، تیم توسعه‌دهنده این برنامه، در یک توییت اعلام کرد که تعداد دانلود‌های نسخه کلاب‌هاوس به بیش از ۲ میلیون‌بار رسیده است. این رقم در حقیقت دوبرابر تعداد دانلود‌های هفته گذشته است! 

از زمانی که کلاب‌هاوس در ماه مارس ۲۰۲۰ برای App Store عرضه شد، این برنامه تا چند هفته پیش فقط برای کاربران iOS در دسترس بود. در این مدت، تعداد کاربران این پلتفرم در دستگاه‌های اپل به بیش از ۱۰ میلیون نفر رسید. حال به نظر می‌رسد که نوبت به نسخه اندرویدی این برنامه است که باید رکورد جدیدی به نام خود ثبت کند. درحالی که قابلی‌های ورژن اندروید این اپلیکیشن، هنوز به برابری ویژگی‌های نسخه iOS نرسیده است، اما می‌توان امیدوار بود که هر روز به آن نزدیک‌تر شود.

خبر هیجان‌انگیزی که توسط مدیران این برنامه منتشر شده است، برداشته شدن محدودیت دعوت افراد به منظور استفاده از کلاب‌هاوس در تابستان پیش رو است. این بدان معناست که میزان استفاده از برنامه و تعداد کاربران، بسیار بیشتر از گذشته خواهد شد.

همچنین کلاب‌هاوس اعلام کرده است که بروزرسانی‌های بعدی این برنامه مربوط به بخش جستجو، اعلان‌ها و پیشرفت های غیر قابل مشاهده اما بسیار حیاتی این پلتفرم خواهد بود که دلیل آن، افزایش قابل توجه میزان استفاده از این اپلیکیشن در آینده نزدیک است.

حال این برنامه رقابتی سخت را با رقبای قدرتمند خود در شبکه‌های اجتماعی آغاز کرده است که خدمات مشابه‌ای را ارائه داده و یا اعلام کرده‌اند که ویژگی تماس زنده گروهی بزودی برای کاربرانشان فراهم خواهد شد.

گذشته از آن، چندین کاربر کلاب‌هاوس از ایرادات برنامه شکایت داشته و برخی کاربران اعلام کرده‌اند که هنگام گفتگو بطور ناگهانی از اتاق بیرون انداخته شده‌اند. بنابراین تیم توسعه‌دهندگان این پلتفرم راه سختی به منظور جلب رضایت کاربران در پیش دارند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها