اکبر زبردست، کاندیدای ششمین انتخابات شورای شهر بندرعباس:

حمایت نمایندگان مجلس از لیست خاص یعنی عدم استقلال شورای شهر



«اکبر زبردست» کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر بندرعباس در برنامه طرح دعوت گفت: یکی از دغدغه امروز مردم، زیرساخت‌های گردشگری و تفریحی است، استقلال شورا از سایر نهادها حائز اهمیت است، نمایندگان مجلس نباید لیست حمایتی بدهند.

      

«اکبر زبردست» کاندیدای ششمین انتخابات شورای شهر بندرعباس گفت: استفاده از ظرفیت نمایندگان مجلس استان برای گرفتن امکانات شهر بسیار مناسب است، اما این نکته مهم این است که اگر نمایندگان مجلس لیست انتخاباتی برای شورای شهر بدهند و بخواهد از افراد خاصی حمایت کنند جالب نیست.
«اکبر زبردست» همچین گفت: اینکه افرادی با اتکا به حمایت نمایندگان مجلس وارد شورای شهر بندرعباس شوند، نتیجه‌اش عدم‌استقلال شورای‌شهر خواهد بود.
«اکبر زبردست» با اشاره به اینکه مردم بندرعباس مشکلات و کمبودهای شهر را لمس کرده، گفت: علی‌رغم اینکه با دوستان درگذشته تلاش هایی برای رفع این مشکلات انجام داده‌ایم؛  اما این تلاش‎ها کافی نبوده است.
این کاندیدا در ادامه تصریح کرد: پروژه‌هایی در بندرعباس برای گردشگری انجام شد و اما نتیجه‌ای از آن حاصل نشد و امروز شاهد آن هستیم که بوی فاضلاب به حدی است که نمی‌توان به ساحل نزدیک شد.  
«اکبر زبر دست» افزود:  کمبود فضای تفریحی برای مردم و الخصوص کودکان، نبود شهربازی و فضای کافی سبز،  قدیمی بودن بازار،  همه و همه به یکی از مهم تربن دغدغه مردم تبدیل شده است.

این کاندید در پاسخ به برنامه های آینده شورای‌شهر تصریح کرد: در خصوص کارگران شهرداری نیز باید تصمیم درست گرفته شود. وی افزود: در حوزه ساختار و سیستم مدیریت شهری، بیشترین گلایه مندی از جانب شهرداری است.

ازسوابق «اکبرزبردست»، سابقه بیست سال مدیریت شهری است. وی یک دوره شهردار باغ شهر فین بوده و مدتی در سمت حسابرس سازمان تعاون روستایی استان‌هرمزگان فعالیت داشته است. از دیگر سوابق او، کارشناس بانک توسعه و تعاون در شهرستان بندرعباس است.
«اکبر زبردست» یکی از مهم ترین هدف های خود را، شفاف سازی مصوبات شورا و حضور نمایندگان محلی و شورایارها در صحن علنی شورا عنوان کرده است.
  
برنامه طرح دعوت،  برای اولین بار در کشور (طرح رسانه ای دعوت جشن انتخابات هرمزگان) با همکاری مرکز صدا و سیمای خلیج فارس، خانه مطبوعات و رسانه های هرمزگان و انجمن صنفی روزنامه نگاران هرمزگان و با پوشش کامل خبری روزنامه صبح ساحل از 18 الی 26 خرداد در حال برگزاری است.

 

منتشر شده: 2
عارف
۲۷ خرداد ۱۴۰۰
احسنت به شما آقای زبردست ما به مدیران قوی و کارشناسان خبره در شورای شهر بندرعباس نیاز داریم وجود ایشان در شورای شهر قطعا برای مردم برکات خواهد داشت.
mahdis
۲۴ خرداد ۱۴۰۰
سخن بسیاربجا و کارشناسی شده ای بود
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها