احمد مرادی در برنامه دعوت:

تلفیق تجربه و جوانی در شوراها، موفق است



احمد مرادی، نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: تلفیقی از تجربه و جوانی در کنار هم در شوراها درنهایت به موفقیت می‌انجامد.

 

به گزارش صبح ساحل، «احمد مرادی»، نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، درمورد چرایی شرکت در انتخابات گفت: هرکس با هر باور و اعتقادی باید در این امر مشارکت کند. چرا که انتخابات موضوعی شخصی نیست و باید افراد توانمند را برای اداره شهرها و نهایتا کشور انتخاب کنیم. از پایین‌ترین تقسیمات کشوری در روستا مشارکت اغاز می‌شود تا بالاترین مقام اجرایی کشور. بعضی‌ها می‌گویند که  به دلیل مشکلات اقتصادی در انتخابات شرکت نمی‌کنند اما رای ندادن راهکار نیست. اتفاقا مردم باید در انتخابات شرکت کنند که افراد بدانند اگر توقعات مردم را برآورده نکنند و اگر به قول‌هایشان عمل نکنند مردم خواستار حقشان هستند و به عملکرد آن‌ها واکنش نشان می‌دهند. امیدواریم بتوانیم مشکلات به وجود آمده را با مشارکت در انتخابات برطرف کنیم.

 

مرادی درمورد حضور جوانان در شورای شهر گفت: جوان یعنی شور، نشاط، انگیزه و باور. کسی که این خصوصیات را در خود داشته باشد جوان است. امروز اینکه افراد خودشان را محک زده و به خود اجازه ورود به این عرصه را بدهند یعنی اعتماد به نفس دارند. جوانی که وارد این عرصه می‌شود آبرو، حیثیت و سلامت خود را بگذارد و تلاشش را به‌کار بگیرد که مردم ارزششان حفظ شده و مشکلاتشان حل شود. از نظر من تلفیقی از تجربه و جوانی در کنار هم درنهایت به موفقیت می‌انجامد. مردم باید به جوانان باور داشته باشند و جوانان باید حس مردم دوستی، نوع دوستی، تلاش مهمتر از همه صلابت و شجاعت داشته باشند و پشت مردم باشند.

 

مرادی در ادامه گفت: مطالبه‌گری در دنیا امری پذیرفته شده است. در زمینه مطالبه‌گری و حق‌خواهی در بعضی جاها موفق هستند و بعضی نه؛ چون نخواستند. من این شعار برای خودم انتخابا کرده‌ام که مطالبه‌گری کنم برای هرمزگان بیدار. یک جاهایی شرم و حیا به مردم اجازه نمی‌دهد ولی منی که نماینده مجلس هستم اگر جایی برای مردمم مشکلی پیش آمد حق سوال و استیضاح و مطالبه‌گری دارم و باید از این حق استفاده شود. همینطور درشورای شهر و روستا هم این قابلیت وجود دارد. برای مردم عادی هم همین است. مدیران هم باید نسبت به ارباب رجوع برخورد مناسب داشته باشند و باید با ارباب رجوع مثل یک ارباب رفتار شود. اگر این فرهنگ جا بیفتد که مردم ارباب هستند بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

 

مرادی اضافه کرد: باید قویترین افراد را انتخاب کنیم و کسانی که انگیزه، شور و سلامت دارند را انتخاب کنیم.ما از تعدادی افراد حمایت کردیم و گفتیم پاسخگوی ملت باشند.در هر رشته‌ای یک متخصص لازم داریم و باید افرادی را به مردم معرفی کنیم که با استقلال بتوبنند یک شهردار انتخاب کنند. باید همه کمک کنیم تا بتوانیم جوابگوی اعتماد مردم باشیم. در بین افراد تایددصلاحیت‌شده با 25 تا 30 نفر که قابلیت لازم داشتند را گفتگو کردیم و گفتیم هر کدام از شما که تلاش بیشتری کردید و اعتماد مردم را جلب کردید حمایت ما را هم در انتها دارید که بتوانیم بندرعباس را توسعه بدهیم و آباد کنیم.

 

وی در پایان درمورد پوشش برنامه دعوت در تلویزیون‌های اینترنتی و رسانه های فعال در فضای مجازی گفت: ویروس کرونا همه را با یک چالش روبه‌رو کرد. اما الان از طریق فضای مجازی میتوانیم ارتباطات گسترده تری داشته باشیم. و امیدواریم که بعد از رفتن این بیماری هم از این ظرفیت‌ها و تجربه‌ها استفاده کنیم و ارتباط‌مان با مردم را حفظ کنیم.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها