احمد مرادی، نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی:

هرکس با هر باور و اعتقادی باید در انتخابات مشارکت کند


نویسنده: صبح ساحل

احمد مرادی، نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با حضور در مسجد قدس بندرعباس و با اشاره به لزوم شرکت مردم در انتخابات گفت: مردم باید در انتخابات شرکت کنند که افراد بدانند اگر به قول‌هایشان عمل نکنند، مردم خواستار حق و حقوقشان هستند و به عملکرد آن‌ها واکنش نشان می‌دهند.

         

به گزارش صبح ساحل، وی افزود: هرکس با هر باور و اعتقادی باید در این امر مشارکت کند چرا که انتخابات موضوعی شخصی نیست و باید افراد توانمند را برای اداره شهرها و نهایتا کشور انتخاب کنیم.

 نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید قویترین افراد را انتخاب کنیم گفت: ما از تعدادی افراد حمایت کردیم و گفتیم پاسخگوی ملت باشند.
وی اضافه کرد: امروز مردم از مسئولان و دولتمردان گله‎مند هستند و می گویند در این سال ها وضعیت اقتصادی آنان بهبود نیافته و با مشکلات بیکاری مواجه هستند، اما اینکه برای نشان دادن اعتراض از شرایط، در انتخابات شرکت نکنند کارساز نیست؛ بنابراین مردم باید برای تعیین سرنوشت چهارسال پیش روی خود پای صندوق های رای حاضر شوند.
این مقام مسئول در پایان ضمن دعوت از مردم بای شرکت در انتخابات گفت: مردم همواره به دنبال تغییر شرایط و تلاش برای ایجاد وضعیتی بهتر هستند. تجربه ثابت کرده اگر فردی که روی کار بیاید نتواند مطالبات مردم را محقق کند، مردم آن فرد را کنار خواهند گذاشت. از مردم تقاضا داریم با مشارکت در انتخابات در تعیین سرنوشت چهار سال پیش رو سهیم باشند.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها