دور برگشت لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور

خلیج فارس میناب در اصفهان بازی را واگذار کرد



تیم خلیج فارس میناب بازی های نیم فصل دوم لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور را با شکست شروع کرد.

    

به گزارش صبح ساحل، تیم خلیج فارس میناب که نیم فصل اول لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور را با عنوان هفتمی به پایان برد در بازی نخست دور برگشت در اصفهان  به دیدار ون پارس نقش جهان رفت و مقابل این تیم شکست خورد.
خلیج فارس میناب تنها نماینده هرمزگان در این دیدارها در بازی رفت مقابل تیم ون پارس با یک گل شکست خورده بود و در دیدار برگشت به دنبال جبران این شکست بود اما این اتفاق نیفتاد و بازی را با نتیجه دو بر صفر واگذار کرد.
در نیمه نخست سفید پوشان مینابی می توانستند با برتری به رختکن بروند اما دو موقعیت گلزنی خود را با بی دقتی از دست دادند تا این نیمه بدون گل به پایان برسد.
در نیمه دوم و تا دقیقه ۷۰ گلی از خط دروازه دو تیم عبور نکرد اما در دقیقه ۷۲ گل اول برای اصفهان به ثمر رسید. در دقیقه ۷۴ تیم خلیج فارس میناب می توانست به گل مساوی دست پیدا کند اما این موقعیت هم برای این تیم با بی دقتی از دست رفت. در دقیقه ۸۵ بازی روی اشتباه دروازه بان تیم خلیج‌فارس میناب دومین گل برای ون پارس رقم خورد تا این بازی با نتیجه دو بر صفر به سود تیم اصفهانی به پایان برسد.
در سایر دیدارهای هفته دهم و آغاز دور برگشت گروه سوم و همزمان با بازی خلیج فارس میناب تیم یزد لوله در خانه به دیدار خلیج فارس بندرماهشهر رفت که این بازی با نتیجه سه بر به سود یزد لوله به پایان رسید.‌
تیم ایمان سبز شیراز با سپاهان نوین اصفهان دیدار کرد که تیم شیرازی در خانه سه بر صفر شکست خورد.
سپاهان نوین ایذه از تیم صنعت ابریشم اصفهان پذیرایی کرد که در پایان تیم سپاهان ایذه سه بر یک به برتری رسید. تیم فرهنگ رامهرمز در خانه از  تیم  استقلال شوش میزبانی کرد که این بازی دو بر یک به سود فرهنگ رامهرمز به پایان رسید.
تا پایان بازی های هفته دهم این مسابقات و در گروه سوم
تیم ون پارس نقش جهان اصفهان با ۲۴ امتیاز در مکان نخست ایستاد و بعد از چندین هفته جای خلیج فارس ماهشهر را در صدر جدول رده‌بندی این گروه گرفت.
تیم خلیج فارس ماهشهر با ۲۱ امتیاز در مکان دوم ایستاد. 
یزد لوله با ۱۵ امتیاز در جای سوم ایستاده است. سپاهان نوین اصفهان با ۱۴ امتیاز چهارم است. استقلال شوش با ۱۳ امتیاز عنوان پنجمی را در اختیار دارد. 
تیم های ایمان سبز شیراز با ۱۲ امتیاز ششم ، سپاهان نوین ایذه با ۱۱ امتیاز هفتم،  خلیج فارس میناب با ۹ امتیاز هشتم، صنعت ابریشم اصفهان با ۹ امتیاز و تفاضل گل کمتر نهم  و تیم فرهنگ رامهرمز با ۹ امتیاز در مکان دهم ایستاده اند.
لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور با حضور ۳۰ تیم در سه گروه در حال برگزار ی است و تیم خلیج فارس میناب در گروه سوم با تيم های سپاهان نوین اصفهان ، ون پارس نقش جهان اصفهان، صنعت ابریشم اصفهان ، استقلال شوش ، خلیج فارس بندرماهشهر ، فرهنگ رامهرمز ، سپاهان نوین ایذه ، یزد لوله و ایمان سبز شیراز هم گروه است. مسابقات این مرحله  به صورت رفت و برگشت برگزار می شود و در پایان مسابقات در مجموع چهار تیم جواز حضور در رقابت های لیگ دسته دوم باشگاه های کشور را کسب خواهند کرد.
سه تیم از این چهار تیم، تیم های اول هر گروه خواهند بود و به صورت مستقیم صعود خواهند کرد.
این مسابقات دو مرحله پلی آف خواهد داشت که تیم ها در این مرحله نیز رقبای خود را از طریق قرعه کشی خواهند شناخت. ابتدا در مرحله پلی آف اول تیم های دوم هر گروه با بهترین تیم سوم جداول سه گانه از لحاظ امتیازی به صورت رفت و برگشت به رقابت خواهند پرداخت که در نهایت تیم های برنده در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با صعود به مرحله نهایی پلی آف دیدارهای این مرحله را به صورت رفت و برگشت برگزار می کند تا نهایتا برنده مجموع دو دیدار رفت و برگشت به عنوان تیم چهارم به لیگ دسته دوم صعود کند. زمان پایانی مسابقات این مرحله اواخر مردادماه یا اوایل شهریور ماه سال جاری خواهد بود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها