مدیر کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای هرمزگان:

بالغ‌بر 430 کیلومتر راه روستایی در شهرستان بشاگرد در حال اجرا است



مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان هرمزگان با اشاره به وجود راه‌های خاکی و صعب‌العبور بودن مسیرهای روستایی بشاگرد گفت: اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان هرمزگان به‌عنوان متولی راه روستایی در حال اجرای عملیات خاک‌برداری و زیرسازی بالغ‌بر 430 کیلومتر راه روستایی در شهرستان بشاگرد است.

به گزارش صبح ساحل، «یوسف عابدینی»، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان هرمزگان گفت: خدمت‌رسانی به مردم ساکن در روستاهای صعب‌العبور استان افتخار اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای هرمزگان است و کارکنان و راهداران زحمتکش در تلاش هستند علی‌رغم کمبود امکانات و تجهیزات با عمل به وظایف قانونی خود، تردد ایمن در محورهای مواصلاتی را برای مردم محیا کنند. وی درباره راه روستاهای تومان احمد و گاوکش از توابع بخش گافر و پارامون شهرستان بشاگرد گفت: طول محور مذکور از دوراهی ملکن تا روستای گاوکش به طول 76 کیلومتر است که 33 کیلومتر آن از دوراهی ملکن تا روستای نیکدشت در حال اجرای آسفالت و مابقی مسیر به طول 43 کیلومتر از روستای نیکدشت تا روستای گاوکش به دلیل مشکلات اعتباری هنوز اجرایی نشده است. عابدینی ادامه داد: محورهای مورداشاره عمدتاً در بستر رودخانه‌های فصلی قرار دارند که متأسفانه بعد از هر بارندگی مسیر ارتباطی قطع می‌شود و همکاران راهداری شهرستان بشاگرد به‌صورت مداوم نسبت به بازگشایی و تسطیح مسیر اقدام می‌نمایند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان هرمزگان با تأکید بر اینکه تاکنون 33 کیلومتر این مسیر از دوراهی ملکن تا روستای نیک دشت را بازگشایی و زیرسازی شده است، افزود: 21 کیلومتر محور مذکور نیز آسفالت شده و عملیات آسفالت مابقی مسیر تا روستای نیک دشت نیز در حال اجرا است. وی یادآور شد: برای بازگشایی و آسفالت مسیر 43 کیلومتری باقیمانده و احداث ابنیه فنی بزرگ بر روی رودخانه جگین و سرشاخه‌های آن در طول این مسیر، به اعتباری بالغ‌بر 170 میلیارد تومان نیاز است. عابدینی ضمن اشاره به وجود قریب به 1500 کیلومتر راه خاکی و صعب‌العبور در شهرستان بشاگرد متذکر شد: این راه‌ها عمدتاً در بستر رودخانه می‌باشند و بالغ‌بر 850 کیلومتر از این راه مربوط به روستاهای بالای 20 خانوار و دارای اولویت است که در حال حاضر اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان هرمزگان به‌عنوان متولی راه روستایی در حال اجرای عملیات خاک‌برداری و زیرسازی بالغ‌بر 430 کیلومتر راه روستایی در شهرستان بشاگرد است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها