اداره پست قشم پلمب شد



رییس اداره پست قشم گفت: شبکه بهداشت و درمان شهرستان ظهر امروز به دلیل بی‌توجهی و عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، اداره پست را پلمب کرد.

به گزارش صبح ساحل، «منصور وزیری»،رییس اداره پست قشم عصر چهارشنبه گفت: زمان بازگشایی این اداره خدمت رسان از سوی مرکز بهداشت اعلام نشده است. وی ادامه داد: ماموران شبکه بهداشت قشم نزدن ماسک، نبود ماده ضدعفونی و آلودگی کف سالن را دلیل پلمب این اداره اعلام کردند.

رییس اداره پست قشم تصریح کرد: هنگام بازدید ماموران شبکه بهداشت، یکی از همکاران پستی در حال تخلیه مرسولات پستی و گرمای هوا، ماسک مرطوب خود را برداشته بود و با توجه به قطعی برق و گرمای هوا و فعالیت شدید، زدن ماسک برای وی مقدور نبود. وی افزود: اداره پست یک واحد خدمت رسان است و چون به صورت مستقیم با ارباب رجوع ارتباط دارد، ماده ضدعفونی در قسمت مشتریان در دسترس عموم قرار گرفته است.

وزیری ادامه داد: اما به دلیل ماهیت کار در ادامه پست، امکان تمیز کردن سطوح در هر لحظه از روز ممکن نیست. وزیری با انتقاد به پلمب این اداره افزود: مکاتبات محرمانه، امنیتی و اداری، دستور آزادی زندانی و حتی داروهای مورد نیاز بیماران که در قشم وجود ندارد، از جمله مرسولات است که هم اکنون امکان توزیع آن وجود ندارد.

منبع: ایرنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها