لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور 

خلیج فارس میناب در رامهرمز شکست خورد



تیم خلیج فارس میناب هفته دوازدهم لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور را با شکست پشت سر گذاشت. 
 
به گزارش صبح ساحل، تیم خلیج فارس میناب در هفته دوازدهم لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور در بازی خارج از خانه به مصاف تیم فرهنگ رامهرمز رفت و با نتیجه سه بر دو مغلوب شد.
در این بازی خلیج فارس میناب نیمه اول را دو بر صفر واگذار کرد. با شروع نیمه دوم آرش عبدلی موفق شد یکی از دو گل خورده را جبران کند اما در ادامه برای بار سوم قفل دروازه نماینده هرمزگان بازشد.
گل دوم تیم خلیج فارس میناب توسط حسام فولادی به ثمر رسید اما این دیدار در پایان سه بر دو به سود فرهنگ رامهرمز به پایان رسید. خلیج‌فارس میناب با این شکست با ۱۲ امتیاز در مکان نهم جدول رده‌بندی گروه سوم ایستاد. شاگردان اکبر رستمی در تیم خلیج فارس میناب در هفته سیزدهم در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس میزبان تیم سپاهان نوین ایذه هستند. این بازی ساعت  ۲۰:۳۰ سه شنبه بیست و دوم تیرماه برگزار خواهد شد. سپاهان نوین ایذه از تیم های مدعی این گروه است و با ۱۷ امتیاز در مکان پنجم جدول رده‌بندی ایستاده است. 
در سایر دیدارهای گروه سوم سپاهان نوین ایذه دو بر یک خلیج فارس ماهشهر را شکست داد. ون پارس اصفهان با یزد لوله یک یک مساوی شد. ایمان سبز شیراز با یک گل استقلال شوش را شکست داد و سپاهان نوین اصفهان سه بر یک تیم صنعت ابریشم اصفهان را از پیش رو برداشت. 
در پایان بازی های هفته دوازدهم در گروه سوم تیم  ون پارس اصفهان با ۲۵ امتیاز در مکان نخست ایستاده است. تیم خلیج فارس بندر ماهشهر با ۲۲ امتیاز در مکان دوم قرار گرفته است. سپاهان نوین اصفهان با ۲۰  امتیاز سوم است و تیم های ایمان سبز شیراز با ۱۸ امتیاز چهارم، سپاهان نوین ایذه با ۱۷ امتیاز پنجم، یزد لوله با ۱۶ امتیاز ششم، استقلال شوش با ۱۳ امتیاز هفتم، فرهنگ رامهرمز با ۱۳ امتیاز و تفاضل گل کمتر هشتم، خلیج فارس میناب با ۱۲ امتیاز نهم و صنعت ابریشم اصفهان با ۹ امتیاز در مکان دهم جدول رده‌بندی ایستاده است. 
لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور با حضور ۳۰ تیم در سه گروه در حال برگزار ی است و تیم خلیج فارس میناب در گروه سوم با تيم های سپاهان نوین اصفهان ، ون پارس نقش جهان اصفهان، صنعت ابریشم اصفهان ، استقلال شوش ، خلیج فارس بندرماهشهر ، فرهنگ رامهرمز ، سپاهان نوین ایذه ، یزد لوله و ایمان سبز شیراز هم گروه است. مسابقات این مرحله  به صورت رفت و برگشت برگزار می شود و در پایان مسابقات در مجموع چهار تیم جواز حضور در رقابت های لیگ دسته دوم باشگاه های کشور را کسب خواهند کرد.
سه تیم از این چهار تیم، تیم های اول هر گروه خواهند بود و به صورت مستقیم صعود خواهند کرد.
این مسابقات دو مرحله پلی آف خواهد داشت که تیم ها در این مرحله نیز رقبای خود را از طریق قرعه کشی خواهند شناخت. ابتدا در مرحله پلی آف اول تیم های دوم هر گروه با بهترین تیم سوم جداول سه گانه از لحاظ امتیازی به صورت رفت و برگشت به رقابت خواهند پرداخت که در نهایت تیم های برنده در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با صعود به مرحله نهایی پلی آف دیدارهای این مرحله را به صورت رفت و برگشت برگزار می کند تا نهایتا برنده مجموع دو دیدار رفت و برگشت به عنوان تیم چهارم به لیگ دسته دوم صعود کند. زمان پایانی مسابقات این مرحله اواخر مردادماه یا اوایل شهریور ماه سال جاری خواهد بود.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها