سرمربی تیم خلیج‌فارس میناب:

هدف اصلی ما بقا در لیگ دسته سوم است



سرمربی تیم خلیج فارس میناب هدف اصلی تیمش را بقا در رقابت های این فصل لیگ دسته سوم می داند. 
 
به گزارش صبح ساحل،  اکبر رستمی که از ابتدای نیم فصل دوم هدایت این تیم را به عهده گرفته است  گفت : آمادگی خوبی داریم اما فشردگی مسابقات کمی اذیتمان می کند. سرمربی تیم خلیج فارس در خصوص بازی با سپاهان نوین ایذه بیان داشت:  این بازی برای ما مهم بود و اگر پیروز می شدیم از خطر دور می شدیم و اگر شکست می خوریم، خیلی باید بجنگیم تا سقوط نکنیم.  تیم ما نسبت به قبل، همدل تر شده است  وروز به روز در زمین بهتر ظاهر می شود و در این دیدار شاگردانم جنگده ظاهر شدند و اگر توپ هایمان تبدیل به گل می شد ما پیروز میدان بودیم.
سرمربی خلیج فارس افزود : از زمانی که هدایت خلیج فارس را بر عهده گرفته ام، سعی کرده ام تیم را با یک بازی منطقی و هجومی در برابر حریفان ظاهر کنم وهمه شاهد هستند که تیم درمیدان مسابقه بازی قابل قبولی از خود نشان می دهد.. وی درخصوص تیم داوری این بازی گفت: داوری این دیدار مشکل خاصی نداشت به غیر یکی دو صحنه که آن هم تاثیر گذار در بازی دو تیم نبود.
تیم خلیج‌فارس میناب در هفته سیزدهم لیگ دسته سوم در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس مقابل تیم سپاهان ایذه با نتیجه یک یک متوقف شد و با ۱۳ امتیاز در مکان نهم جدول رده‌بندی گروه سوم قرار گرفت.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها