مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان عنوان کرد:

احداث و توسعه راه‌های روستایی مناطق کم برخوردار بالای ۲۰ خانوار در سال جاری



مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان در بازدید از محورهای روستایی بخش سندرک شهرستان میناب با اشاره به اهمیت توسعه راه‌های روستایی ابراز داشت: احداث، توسعه و نگهداری راه‌های روستایی خصوصاً در مناطق کم برخوردار عامل اصلی توسعه اجتماعی و اقتصادی در این مناطق است.

      

به گزارش صبح ساحل، یوسف عابدینی گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته احداث و توسعه راه‌های روستایی مناطق کمتر برخوردار و روستایی بالای ۲۰ خانوار، در سال جاری با سرعت بیشتری انجام خواهد شد.

وی درخصوص محور میناب_بشاگرد و اقدامات انجام شده توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان گفت: بهسازی محور مذکور به طور مداوم در دستور کار حوزه معاونت راهداری این اداره کل قرار دارد و قرارداد عملیات اجرایی هفت و نیم کیلومتر آن در حال حاضر بسته شده و این پروژه هم اکنون توسط پیمانکار در حال اجرا می باشد.

عابدینی تاکید کرد: عملیات آسفالت آن دسته از راه‌های روستایی که زیر سازی آنها قبلاً انجام شده است نیز آغاز شده و به لطف الهی تا پایان سال به اتمام می‌رسد.

وی رفع مشکلات مردم در مناطق روستایی را از اولویت‌های اصلی برشمرد و یادآور شد: حرکت هم افزا و تلاش هماهنگ کلیه دستگاه‌های اجرایی تاثیر بسزایی در افزایش اشتغال، تسهیل حمل و نقل محصولات کشاورزی و تسریع در توسعه سایر زیرساخت های بخش روستایی استان هرمزگان خواهد داشت.

گفتنی است مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان در این بازدید با حضور در روستاهای اسلام آباد، کش پیری، بنم بانی، دهنو، رپکا ، درجادون، بن کرم،تمبو پایین و گشیراز، از نزدیک وضعیت راههای آنها را مورد بررسی قرار داد که با توجه به مشارکت دهیاری و قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه در زیرسازی تعدادی از راههای روستایی دهستان درپهن، اجرای آسفالت راههای روستایی نز و دون و دهنو و سرکهنان درپهن و درجادون در دستور کار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای قرار دارد و اجرای آسفالت آنها از هفته آینده شروع می شود، همچنین مطالعات مسیر روستایی بن کرم انجام شده و نقشه های اجرایی در اختیار دهیاری و قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه جهت بازگشایی مسیر داده شده است.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها