پرداخت وام ۱۰۰ میلیون تومانی مسکن روستایی آغاز شد



مدیرعامل بانک مسکن، پرداخت ۳۰ هزار فقره تسهیلات مسکن روستایی با سقف مصوب ۱۰۰ میلیون تومانی را به شعب این بانک در سراسر کشور ابلاغ کرد.

     
به گزارش صبح ساحل، محمود شایان مدیرعامل بانک مسکن درباره جزئیات این مصوبه گفت: شرایط پرداخت تسهیلات مسکن روستایی به این صورت است که سقف فردی تسهیلات مسکن روستایی به ازای هر واحد ۱۰۰ میلیون تومان است. آن دسته از متقاضیانی که معرفی‌نامه‌های صادر شده آن‌ها قبل از ابلاغ این نامه عمومی به بانک ارائه و به ثبت رسیده و قرارداد تسهیلاتی آن‌ها در دفترخانه ثبت نشده باشد، در صورت ارائه معرفی‌نامه جدید از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایران (اعتبار ابلاغی سال ۱۴۰۰) می‌توانند از سقف تسهیلات ابلاغی جدید بهره‌مند شوند.

شایان افزود: مجموع دوران ساخت و بازپرداخت ۲۰ سال (۳ سال دوران مشارکت و ۱۷ سال دوران فروش اقساطی) است. نرخ سود تسهیلات نیز طبق مصوبه شورای پول و اعتبار که در حال حاضر ۱۸ درصد است، اعمال می‌شود به این صورت که ۵ درصد سهم متقاضی و ۱۳ درصد سهم سازمان است.

وی اضافه کرد: سقف تسهیلاتی مزبور به همه متقاضیان و مناطق مشمول طرح اعم از املاک واقع در جزایر، روستا‌های مرزی، حاشیه شهر‌ها و شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت و سایر روستا‌ها تسری می‌یابد.

       

منبع:صداوسیما

منتشر شده: 1
امیر
۲۸ تیر ۱۴۰۰
ضمانت زنجیره ای هست آیا؟؟؟؟
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها