بهره‌برداری از ۲ هزار و ۱۸۶ واحد مسکن محرومان هرمزگان تا سه ماه آینده



مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: ۲ هزار و ۱۸۶ واحد مسکن باقی مانده از سه هزار واحد مسکن محرومان این استان تا سه ماه آینده آماده بهره‌برداری می‌شود.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایرنا، مهرداد حسن‌زاده گفت: این واحدها پیشرفت فیزیکی بین ۳۰ تا ۹۰ درصد دارند که تلاش می‌شود سریع‌تر آماده تحویل شوند.

وی ادامه داد: علت تاخیر در آماده‌سازی این واحدهای مسکونی کمبود سیمان و مساله ایجاد شده در زمینه تامین برق کارخانه‌های تولید کننده سیمان به علت خاموشی‌های اعمال شده از سوی وزارت نیرو برای تامین برق مصرف کنندگان مسکونی در تابستان باز می‌گردد.

وی اضافه کرد: اکنون این مساله برطرف شده و با تامین سیمان به میزان کافی منازل مسکونی محرومان به سرعت آماده می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان تاکید کرد: این خانه‌ها به کسانی تعلق دارد که تا کنون صاحب خانه نبوده اند و یا اینکه خانه‌هایشان غیر مقاوم است و هر چه برای مقاوم‌سازی در این استان لرزه خیز هزینه شود سرمایه گذاری برای کاهش خسارت در زمان وقوع حوادث است.

حسن‌زاده یاداور شد: برنامه ریزی سه هزار واحد مسکن محرومان در هرمزگان از فصل زمستان سال گذشته در این استان آغاز شد و شروع عملیات اجرایی واحدهای مسکونی از ابتدای فصل بهار امسال بود.

۸۲۴ واحد از سه هزار واحد مسکن محرومان هرمزگان در تاریخ ۸ مرداد با دستور ویدئو کنفرانسی رییس سازمان برنامه و بودجه کشور مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها