مراسم تحلیف شورای ششم شهر بندرعباس برگزار شد


نویسنده: صبح ساحل

آیین تحلیف اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر بندرعباس امروز (پنجشنبه) با قرائت قرآن و در محل فرمانداری بندرعباس برگزار شد.
 
به گزارش صبح ساحل، ششمین دوره شورای اسلامی شهر بندرعباس با قرار گرفتن هیات رئیسه سِنی شامل «عیسی عباسی» به عنوان رئیس، «احمد کناری زاده» و «سید محمد رضا موسوی» به عنوان منشی معرفی شدند. 
هیات رئیسه سنی شامل مسن‌ترین فرد از اعضای حاضر به عنوان رئیس و جوان‌ترین اعضای حاضر به سمت منشی تعیین می‌شوند. وظایف هیات رئیسه سِنی اداره و اجرای انتخابات هیات رئیسه دائم شورا است.
  
اعضای شورای ششم سوگند یاد کردند
متن سوگند نامه ششمین دوره شورای اسلامی شهر بندرعباس در این جلسه توسط  عیسی عباسی قرائت شد.
در متن این سوگند نامه آمده است: من در برابر کلام الله مجید به خداوند متعال سوگند یاد می کنم و با تکیه بر شرف انسانی خویش تعهد می نمایم که در حفظ امانت و انجام هر چه بهتر وظایفم و خدمت به مردم کوشا باشم و قانون اساسی و سایر قوانین و مقررات کشور را در چهارچوب وظایف و اختیارات خود مراعات نمایم و در همه زمینه ها عدالت و انصاف را در نظر داشته و مادامی که در شورای اسلامی شهر عضویت دارم در رعایت صرفه و صلاح و پیشرفت امور شهر و شهرداری اهتمام نمایم.
فاطمه جراره، احمد کناری نژاد، یعقوب دبیری نژاد، احمد عامری، حسن سالاری،عیسی عباسی، سید محمدرضا موسوی،عبدالرضا سراجی، فریده عامری، اسماعیل رئیسی و اسماعیل بواشه؛ 11 عضو شورای شهر بندرعباس هستند.
 
فاطمه جراره رئیس شورای شهر بندرعباس شد
فاطمه جراره تنها گزینه داوطلب ریاست شورای شهر بندرعباس با 11 رای موفق، اکثریت آرا رئیس شورای ششم شهر بندرعباس شد.
 
«اسماعیل بواشه» و « عبدالرضا حیدری سراجی» کاندیدای نائب رئیسی شورای ششم شدند که بواشه با 9 رای نائب رئیس سال اول شورای ششم شد. اسماعیل رئیسی به عنوان منشی اول و فریده عامری به عنوان منشی دوم انتخاب شد.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها