بازدید استاندار هرمزگان از پروژه های شهر بندرعباس:

بیمارستان ۵۳۱ تختخوابی فاز به فاز به بهره برداری می‌رسد



به گفته استاندار هرمزگان در شامگاه جمعه 15 مرداد ماه بیمارستان ۵۳۱ تختخوابی بندرعباس به صورت فاز به فاز به بهره برداری خواهد رسید.

       

به گزارش صبح ساحل، استاندار هرمزگان شامگاه جمعه 15 مرداد ماه  در بازدید از پروژه های مهم و بزرگ شهر بندرعباس از روند اجرای طرح ها و زیرساخت های درمانی و همچنین پروژه بزرگ بلوار ساحلی شرق بندرعباس را مورد بررسی قرار داد.

فریدون همتی استاندار هرمزگان در بازدید از روند اجرای پروژه بلوار ساحلی شرق بندرعباس، پیشرفت این پروژه بزرگ را مناسب ارزیابی کرد و دستورات لازم برای تسریع در تکمیل و پيگيری تامین مالی این پروژه مهم را صادر کرد.
بلوار ساحلی شرق بندرعباس یکی از بزرگترین پروژه های ساحلی در کشور به شمار می رود.
استاندار هرمزگان در ادامه از پروژه در حال احداث بیمارستان ۵۳۱ تختخوابی بندرعباس بازدید کرد و ضمن مطلوب دانستن میزان پیشرفت این طرح بزرگ درمانی، تاکید کرد: این بیمارستان به صورت فاز به فاز به بهره برداری خواهد رسید.
استاندار هرمزگان همچنین از بیمارستان شهید محمدی بندرعباس و بيمارستان صحرایی ایجاد شده در راستای خدمات رسانی به بیماران مبتلا به کرونا بازدید و روند اقدامات را مورد بررسی قرار داد.
همتی در این بازدید پیشنهاد داد با توجه به نیاز مبرم به مکانی برای قرنطینه بیماران مبتلا به کرونا، محل دائمی نمایشگاه های بندرعباس به یک مرکز قرنطینه ۵۰۰ تا هزار تختخوابی تبدیل شود و مقرر شد این پیشنهاد در ستاد استانی مقابله با کرونا مورد بررسی قرار گیرد.
استاندار هرمزگان همچنین از پیگیری تجهیز و بهره برداری از بيمارستان نیروی دریایی ارتش در بندرعباس خبر داد و گفت: این بیمارستان به زودی با ظرفيت نزدیک به ۲۰۰ تخت خواب به مجموعه درمانی استان اضافه خواهد شد.
استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: با توجه به وضعيت بسیار خطرناک و قرمز شیوع بیماری کرونا در هرمزگان و تکمیل ظرفيت بيمارستان های استان، از همه مردم شریف هرمزگان می خواهیم به طور جدی پروتكل هاى بهداشتى را رعایت کنند.
در این بازدید مدرس معاون عمرانی، حردان نماینده ویژه استاندار در این پروژه، کناری فرماندار، ارجمند سرپرست شهرداری بندرعباس و فاطمه جراره رییس شورای شهر استاندار هرمزگان را همراهی کردند.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها