مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان خبر داد:

آماده سازی ۲ مرکز جدید برای بستری بیماران کرونایی دربندرعباس



مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: بیمارستان نیروی دریایی ارتش و فضای نمایشگاه بین المللی شهر بندرعباس با تمام امکانات مورد نیاز برای بیماران مبتلا به کووید، طبق دستور استاندار درحال آماده‌سازی است.

به گزارش صبح ساحل، «مهرداد حسن‌زاده»، مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: مراحل آماده‌سازی فضای نمایشگاه بین المللی بندرعباس در چهار روز آینده به اتمام می‌رسد و متولیان درمان هرمزگان می‌توانند از آن برای بستری بیماران کرونا استفاده کنند. وی ادامه داد: آماده‌سازی بیمارستان نیمه آماده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در شهر بندرعباس نیز ظرف ۲ هفته آینده خاتمه می‌یابد.

استاندار هرمزگان ۲ روز قبل به مدیریت بحران استانداری هرمزگان دستور داد با توجه به شرایط خاص و روند رو به افزایش بیماری کرونا و نیاز به تامین و تجهیز فضاهای جدید برای بستری بیماران با همکاری ویژه تمام دستگاه ها، نهادها و سازمان ها ظرف حداکثر ۲هفته نسبت به آماده‌سازی بیمارستان نیروی دریایی ارتش به ظرفیت حدود ۲۰۰ تخت و فضای نمایشگاه بین المللی شهر بندرعباس برای ظرفیت هزار تخت، با هماهنگی معاونت محترم امور عمرانی اقدام شود، تمام مدیران نیز موظف به همکاری ویژه هستند.

دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اعلام کرد: در شبانه روز گذشته ۱۷ نفر دیگر از بیماران کرونایی در استان جان باختند و شمار کل قربانیان این ویروس در استان به یکهزار و ۸۴۳ نفر رسید و اکنون ۱۴۰ نفر از بیماران کرونایی در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند که حال ۳۳ نفر از آن‌ها وخیم است، همچنین  ۲۰ هزار و ۳۹۲ بیمار مبتلا به کووید در منزل قرنطینه هستند.

منبع: ایرنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها