مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان هرمزگان:

اجرای کنترل‌های دروازه‌ای و برقراری گشت‌های كنترل نظارت جاده‌ای



مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان از انجام کنترل های دروازه ای با برقراری گشت‌های هدفمند در جهت نظارت بر حسن اجراي ضوابط و مقررات حمل ونقلي از سوي متصديان حمل و همچنين نظارت بر توزيع عادلانه بار خبر داد.

 

به گزارش صبح ساحل، یوسف عابدینی با اشاره به اقدامات انجام شده در جهت کاهش مدت زمان دریافت بار در استان هرمزگان گفت: در این راستا تا كنون طرحهاي تنوعي با استفاده از بسترهاي مجازي و ابزار نوين و همچنين نظارت ميداني از جمله طرح ساماندهی توزیع  عادلانه بار با استفاده از ظرفيت پايانه الكترونيك ، گشت های هدفمند نظارتی و  کنترل های دروازه ای  با همکاری تشکل‌های صنفی اجرا شده است.

عابدینی همچنین از راه اندازی میز حمل و نقل جهت رسیدگی به شکواییه های کاربران جاده‌ای خبر داد و خاطرنشان کرد: رفع نقاط ایستایی و توقف زائد ناوگان حمل و نقلی در مبادی بارگیری و در طول مسیر حرکت نیز با همکاری دستگاه‌های ذیربط در حال انجام می باشد.

وی استفاده از سامانه های نظارتی مدیریت کنترل بارنامه، راه‌اندازی سامانه مجازی تحت وب در شهرک حمل و نقل و راه اندازی اپلیکیشن اعلام بار و نوبت دهی در پایانه بار بندرعباس را در کاهش معطلی ناوگان حمل و نقل جاده ای و رضایت رانندگان موثر دانست و تاکید کرد: افزایش رضایت کاربران جاده‌ای از مهم ترین وظایف اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها