مدیرکل ورزش وجوانان هرمزگان خبرداد:

اعزام ملی پوش پاراکانو هرمزگانی به مسابقات پارالمپیک توکیو



محمودرضا امیاری، مدیر کل ورزش وجوانان هرمزگان امروز در فدراسیون جانبازان و معلولین کشور حضور یافت و با اسلام جاهدی ملی‌پوش پاراکانو و ورزشکار اعزامی به رقابت های پارالمپیک ۲۰۲۰دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش صبح ساحل، مدیرکل ورزش وجوانان به همراه احمد مرادی رئیس مجمع نمایندگان استان و  رییس هیات جانبازان و معلولین هرمزگان با حضور در محل تمرین اردوی ملی پوشان پاراکانو کشورمان جهت اعزام به مسابقات پارا المپیک توکیو از اسلام جاهدی تقدیر نمود. رئیس مجمع نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و رئیس هیات جانبازان و معلولین استان در این دیدار بیان داشت: اسلام جاهدی نمونه ای مجاهدت، تلاش و استعداد جوانان هرمزگانی است که با حداقل امکانات خود را به این نقطه رسانده اند.  وی اظهارداشت:خوشبختانه با مساعدت استاندار هرمزگان و مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان تمامی شرایط برای حضور موفق اسلام جاهدی مهیا شده است و پیش از اعزام به پاراالمپیک، در پرتغال توانست با حمایت مسئولان استان هرمزگان اردوی مناسبی را طی کند.
متولی ورزش و جوانان هرمزگان در این دیدار اظهارکرد: رقابت های پارالمپیک بالاترین سطح مسابقات در هر رشته ورزشی است و باتوجه به این که پشتکاراسلام جاهدی ستودنی است زیرا برای تحقق آرزوها و دستیابی به اهدافش بسیار جنگیده است که امیدواریم با توجه به آمادگی مطلوب اسلام جاهدی ملی پوش پاراکانو هرمزگانی شاهد درخشش ایران و افتخار آفرینی این ملی پوش در پارالمپیک توکیو باشیم.
اسلام جاهدی قایقران هرمزگانی عضو تیم ملی در این میان اظهار داشت: از مدیرکل ورزش و جوانان استان و دیگرمسئولان استان که هر گونه حمایت خود را جهت حضور پرقدرت بنده در مسابقات توکیو به کار بستند، تشکروقدردانی می کنم. وی ادامه داد:کمپ تمرینی پرتغال بزرگ ترین تجربه قبل از بازی های پارالمپیک توکیو بود، این کمپ بار فنی خوبی را برای من به دنبال داشت و با بررسی نقاط ضعف و قوت خود، نکاتی که از نظر فنی لازم بود را دریافت کردم ودر حال حاضر با آمادگی خوبی که پیدا کرده ام تلاشم بر این است که ابتدا در فینال A بازی های پارالمپیک قرار بگیرم و سپس تمرکزم را برای کسب سکو قرار دهم.
جاهدی خاطرنشان کرد:مسابقات قایقرانی از ۱۱ شهریور در توکیو آغاز می شود که طی هماهنگی که با قایقرانان شرکت کننده در کمپ تمرینی پرتغال داشتم قرار است پیش از شرکت در مسابقات، این کمپ تمرینی در توکیو نیز ادامه داشته باشد تا با آمادگی خوبی در رقابتها حضور پیدا کنیم.
رقابت های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو از دوم تا چهاردهم شهریورماه برگزار خواهد شد که اسلام جاهدی ملی پوش پاراکانو تنها نماینده استان در کاروان اعزامی ایران به این رقابت ها است.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها