در حادثه دریایی در بندرگرزه لنگه، یک مسافر فوت شد و دو نفر مصدوم شدند

تصادف مرگبار قایق مسافربری با قایق صیادی



مسافر جوان براثر تصادف دو فروند قایق در اسکله گرزه بندرلنگه جان خود را از دست داد. این مرد 27 ساله شیرازی که به همراه یکی از دوستانش از اسکله گرزه قصد رفتن به کیش را داشت براثر برخورد شدید دو قایق با همدیگر، در دم فوت شد.

    

به گزارش صبح ساحل، آفتاب‌غروب کرده بود هوا به تاریکی می‌رفت. رضا 28 ساله با قایق از جزیره کیش به اسکله گرزه رسیده و منتظر آمدن پسرعمویش حمید 27 ساله و دوست وی به نام علیرضا رنجبر بود. دقایقی بعد این دو مسافر از راه رسیدند و سوار بر شناور شدند. ناخدا موتور قایق را روشن کرد، شناور هنوز یک مایلی از محل دور نشده بود که ناگهان صدای مهیبی محیط را در برگرفت و همه‌چیز جلوی چشمان سرنشینان قایق به تاریکی رفت...

فیصل عبدی رئیس شورای روستای گرزه گفت: ساعت حدود 7 و 40 دقیقه سه‌شنبه 16 شهریورماه جاری حادثه تصادف دو فروند قایق مسافربری و صیادی در یک مایلی اسکله رخ داد و یک نفر جان سپرد و دو نفر دیگر مصدوم شدند و روانه بیمارستان بندرلنگه شدند.

به گفته وی در زمان رفت قایق مسافربری به سمت کیش، یک فروند قایق صیادی حامل ماهی نیز از سمت کیش به سمت بندر گرزه در حال تردد بود که به علت نامعلومی به‌شدت باهم برخورد کردند. مصدومان ساکن کیش بودند و مرد فوت‌شده نیز اهل و ساکن شیراز بود.

خداداد بلاشی معاون دریایی و بندری اداره بنادر و دریانوردی بندرلنگه و بنادر غرب هرمزگان نیز در گفتگو با صبح ساحل علت این حادثه را در دست بررسی خواند.

 

تصادف مرگبار قایق مسافربری با قایق صیادی

تصادف مرگبار قایق مسافربری با قایق صیادی

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها