مدیر کل راهداری هرمزگان خبر داد:

احداث بیش از 32 کیلومتر راه روستایی در 5 ماهه نخست سال جاری



مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان گفت: 17 پروژه راه روستایی به طول 32 کیلومتر در 5 ماهه سال جاری احداث و به بهره برداری رسیده است.

  

به گزارش صبح ساحل، یوسف عابدینی با اشاره به اهمیت توسعه راههای روستایی و نقش آن در توسعه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی گفت: در 5 ماهه ابتدایی سال جاری تعدا 17 پروژه راه روستایی به طول 32 کیلومتر و با اعتباری بالغ بر 390 میلیارد ریال احداث شده است که 12 پروژه آن با هزینه ای قریب به 250 میلیارد ریال درهفته دولت به بهره برداری رسید.                                            

وی تکمیل پروژه های نیمه تمام را یکی از اولویت های اصلی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان برشمرد و خاطر نشان کرد: تعداد 124 پروژه راه روستایی نیمه تمام به طول یک هزار و 107 کیلومتر در برنامه اجرایی این اداره کل می باشد و امید می رود در صورت تامین قیر و منابع مالی، 485 کیلومتر آن تا پایان سال 1400 آسفالت شود.

عابدینی در بخش دیگری از سخنان خود به ساخت یک باب مجتمع رفاهی بین جاده ای در شهرستان رودان اشاره کرد و یادآور شد: این مجتمع با مشارکت بخش خصوصی و سرمایه گذاری بالغ بر 90 میلیارد ریال در محور فاریاب – زیارتعلی به بهره برداری رسیده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان افزود: تا پایان سال جاری سه مجتمع خدمات رفاهی بین راهی جهت افزایش رفاه آسایش کاربران جاده ای و مردم عزیز استان به بهره برداری خواهد رسید.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها