مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان خبرداد:

آغاز پویش شور عاطفه‌ها در استان هرمزگان



مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) هرمزگان  از آغاز پویش شور عاطفه ها برای کمک به دانش آموزان نیازمند خبرداد.
جلیل تراهی دیروز در جمع خبرنگاران گفت: شور عاطفه ها فرصتی برای کمک به تحصیل دانش آموزان نیازمند است. وی ادامه داد:امسال پویش شور عاطفه ها با شعار «باهم مشق محبت بنویسم» برای کمک به تحصیل دانش آموزان نیازمند تحت پوشش این نهاد از روز ۲۰ شهریورآغاز شده است. مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) هرمزگان  افزود : این پویش تا یازدهم مهرماه ادامه دارد.وی خاطرنشان کرد: ۴۳ هزار دانش آموز تحت پوشش کمیته امداد هرمزگان هستند که از این تعداد پنج هزار نفر به تبلت و گوشی هوشمند نیاز دارند. وی هزینه هر دستگاه تبلت را ۳۰ میلیون ریال اعلام کرد و گفت : در این راستا  ۵۰ درصد هزینه خرید آن را کمیته امداد و ۵۰ درصد دیگر از محل کمک‌های خیران و بنگاه های اقتصادی غرب هرمزگان تامین می‌شود.
مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان همچنین  به تهیه تبلت دانش آموزی و اهدای آن به دانش آموزان اشاره نموده و خاطر نشان کرد: کمیته امداد برنامه ریزی با اجرای طرح نذر امام سجاد (ع) هزار دستگاه تبلت به ارزش هر دستگاه چهار میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی را همزمان با بازگشایی مدارس در بین دانش آموزان نیازمند توزیع کند و همچنین همه مردم گرانقدر و خیرین می توانند با کمک های خود یاریگر این نهاد در تامین تبلت دانش آموزان نیازمند باشند .مدیرکل کمیته امداد هرمزگان همچنین از مجموعه خیران، نیکوکاران و بنگاه های اقتصادی غرب هرمزگان دعوت کرد در این پویش حضور یابند و مجموعه کمیته امداد را در تامین پنج هزار دستگاه تبلت همراهی کنند.
وی افزود: هیچ دانش آموزی در هرمزگان نباید به واسطه فقر و تنگدستی از تحصیل بازبماند و کمیته امداد این آمادگی را دارد که با هماهنگی آموزش وپرورش هزینه تحصیل دانش آموزان نیازمند را فراهم کند.مدیرکل کمیته امداد هرمزگان همچنین یادآورشد: افراد خیر و نیکوکار می توانند کمک‌های خود به شور عاطفه ها را به کد دستوری *۸۷۷۷*۰۷۶*۱# واریز کنند و همچنین به صورت غیرنقدی به مرکزهای نیکوکاری و دفترهای کمیته امداد شهرستان های استان تحویل دهند. گفتنی است همه ساله در آستانه بازگشایی مدارس جشن عاطفه ها با هدف جمع آوری کمک های مردمی جهت تهیه مایحتاج دانش آموزان نیازمند برگزار می شود.

روزنامه صبح ساحل

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها