مدیر کل راهداری هرمزگان خبرداد:

جابجایی بیش از  9 میلیون و 300 هزار تن کالا در 5 ماهه ابتدایی سال جاری



مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان گفت:بيش از ٩ ميليون و ٣٠٠ هزار تن انواع كالا در ٥ ماهه اول سالجاري  با قريب به ٥١٤ هزار سفر ناوگان حمل و نقل جاده اي حمل گرديده است.

  

به گزارش صبح ساحل، یوسف عابدینی با اشاره به اهمیت جایگاه استان هرمزگان در تامین کالاها و مواد اولیه کارخانه ها و کارگاه های تولیدی کشور گفت: بيش از يك ميليون و سيصد هزار تن كالاي اساسي در ٥ ماهه سال جاری توسط ناوگان حمل و نقل جاده ای به سراسر کشور جابجا شده است.

وی با قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی رانندگان سخت‌کوش و فعالان حوزه حمل و نقل که در شرایط سخت ناشی از ویروس کرونا، به دور از خانواده های خود جهت پشتیبانی از زنجیره تامین کالاهای اساسی و کمک به اقتصاد کشور در حال خدمت رسانی به مردم هستند افزود: این میزان کالا با قريب به ٥٢ هزار سفر ناوگان جاده اي حمل گرديده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان اظهار کرد: از مجموع کالاهای حمل شده در این مدت حدود یک میلیون و 300 هزار تن آن به کالاهای اساسی اختصاص دارد که از مبدا بندرعباس به سایر نقاط کشور حمل شده است و نسبت مدت مشابه به ترتيب شاهد افزايش ٢٨ و ٢١ درصدي در تناژ و سفر ناوگان بوده ايم.

عابدینی حمل کالا و مایحتاج عمومی مردم را از اولویت اصلی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان عنوان کرد و اظهار کرد: با توجه به پهلوگیری کشتی‌های حامل کالای اساسی و افزایش حجم کالاهای استراتژیک در اسکله شهید رجائی و نظر به اهمیت تأمین و حمل به موقع مایحتاج ضروری مردم به اقصی نقاط کشور این اداره کل ضمن برگزاری جلسات مختلف با دستگاه‌های مرتبط و تشکل‌های صنفی حمل ونقل کالای استان، برنامه‌ریزی و هماهنگی لازم در این خصوص را در دستور کار قرار داده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها