مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان:

بیکاران و افراد جویای کار در سامانه ملی اشتغال ثبت‌نام کنند 



مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان خواستار ثبت نام بیکاران و افراد جویای کار در سامانه ملی اشتغال شد.
 
به گزارش صبح ساحل،  هادی ابراهیمی گفت: یکی از مسائل مهم برای برنامه ریزی و عملیات در دست داشتن اطلاعات صحیح است و ایجاد اشتغال نیز بدون در دست بودن اطلاعات شفاف شغلی یا بیکاری افراد امکان پذیر نخواهد بود.
وی افزود: در همین راستا وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اقدام به طراحی و راه انداری سامانه ملی اشتغال و کارآفرینی کرده است که ضروری است همه افراد مخصوصا افراد بیکار و جویای کار نسبت به ثبت نام در این سامانه اهتمام داشته باشند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان بیان کرد: سامانه ملی اطلاعات اشتغال و کسب و کار برای شناسایی شاغلین، بیکاران، جمعیت غیرفعال و کارفرمایان رسمی و غیررسمی و ارائه خدمات سیاستی و اجرایی بازار کار ایجاد شده است.
ابراهیمی تصریح کرد: با توجه به تاکیدات مقام عالی وزارت و استاندار هرمزگان لازم است از تمام ابزارها برای معرفی این سامانه و تشویق از مردم برای ثبت اطلاعات شغلی خود در آن استفاده کنیم.
وی خاطرنشان کرد: طبق آخرین بروز رسانی سامانه ملی اشتغال و کارآفرینی استان هرمزگان با جمعیتی یک میلیون و ۵۵۸ هزار و ۴۷۹ نفری  بيش از يک ميليون و ۲۰۰ نفر در سن کار دارد.
ابراهیمی عنوان کرد: جهت ثبت اطلاعات در سامانه ملی اشتغال و کسب کار بایست به آدرس https://lmis.mcls.gov.ir/ مراجعه کنند.
منتظر تایید: 1غیرقابل انتشار: 7منتشر شده: 5
سجاد
۵ دی ۱۴۰۰
نمیشه ثبت نام کردخطامیزنه
ادریس رکابدار
۱۳ آبان ۱۴۰۰
سلام علیکم... من ۴سال بیکار نشستم و دنبال کار میگردم اما راه چاره ای ندارم واسه کار و من متاهلم و خانمم باردار هست خیلی ناراحتم و پریشونم و موندم نمیدونم چکار کنم
نجف زاده
۲ آبان ۱۴۰۰
سلام جهت دعوت به مصاحبه کارجویان شهر استان آذربایجان شرقی شماره تماس و میزان تحصیلات خود را را به شماره 09147670057 ارسال نماید با تشکر بیمه سامان
ارشد نقیبی
۲۴ شهریور ۱۴۰۰
بیکارم با مدرک تحصیلی
حسن محمودی
۲۴ شهریور ۱۴۰۰
اگر برای ثبت نام توی سایت رفته باشین میبینین که گزینه کد امنیتی موجوده اما کدی وجود نداره که وارد کنین. و عملا نمیشه ثبت نام کرد
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها