عضو شورای شهر بندرعباس در واکنش به انتشار تصویر کارگران بر زمین نشسته شهرداری

بابت تکدر خاطر مردم عذرخواهی می‌کنم؛ دیدار کوتاه و صمیمانه بود



در پی انتشار تصویر دیدار عضو شورای شهر با کارگران یکی از مناطق بندرعباس و نشستن آن‌ها در مکان نامناسب، "احمد کناری نژاد"، عضو شورای شهر بندرعباس گفت: جایگاه والا و حیاتی شغل پاکبانان در حفظ بهداشت و سلامت شهر، بر کسی پوشیده نیست. در همین راستا وظیفهٔ خود دانستم که هم‌زمان با ساعت شروع به کار این عزیزان (۴: ۳۰ صبح) در محلی که هرروز جمع می‌شوند و ازآنجا به محل خدمت خود می‌روند حاضرشده و در دیداری صمیمانه و به‌دوراز تشریفات بازدیدهای مرسوم، شنوای دغدغه‌هایشان باشم که موضوع مورد استقبال این عزیزان نیز قرار گرفت.

         

به گزارش صبح ساحل، عضو شورای شهر ماجرا را این‌گونه توضیح داد: موج انتقادی و نگرانی‌های ایجادشده در باب نگاه بالا به پایین در این دیدار را به‌خوبی درک می‌کنم. اما به جهت اطمینان خاطر شما شهروندان، باید بگویم برخلاف برخی نقل‌قول‌ها، همان‌طور که در برخی از تصاویر قابل‌مشاهده است، در این دیدار صمیمانه بنده به‌عنوان خدمتگزار مردم هیچ امکانات اضافه‌ای اعم از میز و صندلی در مقایسه با پاکبانان محترم در اختیار نداشتم. قرار گرفتن پاکبانان محترم در وضعیت نشسته نیز نه به‌اجبار و حتی خواست بنده، بلکه به اختیار خودشان بوده و این صفوف منظم نیز ناشی از نظم و انضباط کاری آن‌ها است، هرچند که در ظاهر امر ممکن است برداشت‌های دیگری از تصویر شود.

     

کناری نژاد افزود: این دیدار بدون هماهنگی قبلی بود. قصد نداشتم زمان عزیزان را بگیرم و به پیشنهاد خودشان برای شنیدن مسائلشان دقایقی در خدمتشان بودم. همچنان با جدیت پیگیرِ مطالبات، بیمه و سنوات کارگران شهرداری خواهم بود.

      

وی بابیان اینکه بابت تکدر خاطر مردم در این رابطه عذرخواهی می‌کنم، گفت: بنده و کلیهٔ اعضای شورا با تمام وجود قائل به حفظشان و کرامت کارگران محترم شهرداری هستیم و قاطعانه معتقد به مبارزه با نگاه تبعیض‌آمیز می‌باشیم. چنانچه در این جریان ناخواسته و علی‌رغم اهداف این حرکت و دیدار، موجبات آزردگی خاطر یا خدشه‌دار شدن جایگاه ستودنی پاکبانان محترم شده است صمیمانه از این عزیزان و خانواده‌های محترمشان عذرخواهی می‌کنم.

غیرقابل انتشار: 1
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها