توقیف دو فروند شناور قایق ترال کش غیر مجاز در جاسک



جانشین فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان از توقیف دو فروند شناور قایق ترال کش با تمام آلات و ادوات صید غیر مجاز ترال خبر داد.

به گزارش صبح ساحل، «مهرداد رامش جان»، جانشین فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان گفت: طی گشت شبانه پایگاه حفاظت منابع آبزیان شیلات جاسک و همراهی و کمک جامعه صیادی این دو فروند شناور توقیف شده اند. وی افزود: این مهم پیرو قوانین و سیاست های سازمان شیلات ایران، تاکیدات مدیرکل شیلات استان و دستگاه قضایی استان و همچنین خواسته جامعه صیادی صورت گرفته است و بدون شک روند برخورد با تخلفات صیادی با همه کمبودها در امکانات و منابع مالی به ویژه صید ترال غیر مجاز و روش های مخرب صید توسط قایق ها و لنج ها ادامه خواهد داشت.

رامش جان با بیان اینکه برابر ماده 215 قانون مجازات اسلامی و 22 قانون حفاظت از ذخایر آبزیان جمهوری اسلامی ایران، توقیفات صورت گرفته پس از تشکیل پرونده قضایی، ارجاع به دستگاه قضا و طی مراحل قانونی به نفع دولت جمهوری اسلامی مصادره می‌شود و عنوان کرد: بدون شک از این پس در راستای بازدارندگی بیشتر و همچنین تشدید برخورد با صیادان غیرمجاز بدون هیچ مطالفتی برابر قوانین یاد شده وجود ندارد و با کمک دستگاه قضایی تمامی توقیفات مصادره خواهد شد. وی همچنین از همه اقشار مردم به ویژه جامعه صیادی خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف صید و صیادی  به شماره تلفن ۰۷۶۳۳۳۱۴۳۴۰ (یگان حفاظت از منابع آبزیان شیلات هرمزگان) و یا پایگاه حفاظت منابع آبزیان شیلات در شهرستان جاسک اطلاع دهند.

منبع: ایلنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها