شطرنج جام دوستی میناب

نفرات اول تا سوم معرفی شدند 



مصطفی زاهدی قهرمان مسابقات داخلی شطرنج جام دوستی میناب شد. 
 
به گزارش صبح ساحل، هیات شطرنج شهرستان میناب با مدیریت محمد نجاتی طی یک سال شش ماه با وجود وضعیت کرونایی موجود نه تنها لحظه ای دست از فعالیت برنداشته  بلکه با تشکیل کمیته برگزاری مسابقات آنلاین همه روزه و به صورت منظم و با برنامه ریزی دقیق  از طریق برنامه لیچس مسابقات متنوعی را برگزار کرده است.
در همین راستا مسابقات سریع آنلاین با عنوان جام دوستی با حضور ۲۱ نفر برگزار شد و با شناختن نفرات برتر به پایان رسید. این مسابقات با زمان ۲۵دقیقه و۱۰ثانیه پاداش در ۷ دور و به روش سوئیسی برگزار شد و مصطفی زاهدی عنوان نخست را کسب کرد.‌ سعید حدادی گورزانگی در مکان دوم ایستاد. موسی میرکی سوم شد و ایمان زارعی که با بازی‌های خوب خود توانست مقام امتیاز آورترین بازیکن زیر ۲۰سال را  از آن خود کند به عنوان پدیده معرفی شد. نکته جالب این مسابقات استفاده از سیستم سوئیس منیجر در قرعه کشی رقابت ها بود و بازیکنان بعد از مشخص شدن حریفان خود که با سیستم سوئیس منیجر انجام می شد از طریق برنامه لیچس با ارسال لینک مسابقه و به صورت آنلاین با هم رقابت می‌کردند و در پایان نتایج خود را به کمیته برگزاری مسابقات که شامل سه نفر بود اعلام می‌کردند.‌ 
داور مسابقات ابراهیم ذاکری،  نتایج را از طریق سیستم سوئیس منیجر مشابه مسابقات حضوری  قرعه کشی را انجام می‌دادند که این امر باعث هیجان مضاعفی برای شطرنجبازان شده بود. در پایان مسابقات از سوی جناب محمد نجاتی رئیس  هیات شطرنج شهرستان میناب به نفرات برتر  جوایز نقدی اهدا شد.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها