هواشناسی هرمزگان:

شناور‌های سبک و صیادی با احتیاط تردد کنند



کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: در ساعات بعدازظهر امروز در ارتفاعات استان رشد ابر با احتمال رگبار پراکنده باران و رعد وبرق و افزایش لحظه‌ای باد پیش بینی می‌شود.

  

به گزارش صبح ساحل، مرضیه سی سی پور گفت: امروز در ساعات بعدازظهر در برخی نقاط استان ناپایداری در وضعیت جوی پیش بینی می‌شود.

وی گفت: در ساعات بعدازظهر در ارتفاعات استان رشد ابر با احتمال رگبار پراکنده باران و رعد وبرق و افزایش لحظه‌ای باد پیش بینی می‌شود و توصیه می‌شود از قرارگیری در حریم رودخانه‌های فصلی خودداری شود.

سی سی پور گفت: در مناطق دریایی استان از شدت باد کاسته شده است و در محدوده‌ی سواحل دریای عمان و شرق تنگه هرمز بویژه در ساعات صبح تا ظهر وزش باد جنوب شرقی پیش بینی می‌شود و وضعیت دریا کمی مواج خواهد شد در سایر نقاط وضعیت دریا نسبتا آرام و برای تردد‌های دریایی مناسب پیش بینی می‌شود.

وی گفت: در روز‌های شنبه و یکشنبه در ساعات بعدازظهر افزایش باد جنوب غربی- شمال غربی در جزایر خلیج فارس و تنگه هرمز سبب متلاطم شدن دریا خواهد شد.

سی سی پور گفت: توصیه می‌شود شناور‌های سبک و صیادی از تردد دریایی در این ساعات بویژه در محدوده‌ی جزایر خلیج فارس خودداری کنند و تمهیدات لازم در بنادر و اسکله‌های استان انجام شود.

وی گفت: از لحاظ دمایی از اوایل هفته آینده در غالب نقاط کاهش نسبی دمای بیشینه مورد انتظار است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها