رئیس انجمن واردکنندگان موبایل:

آیفون ۱۳ به ایران نرسیده است!



به گفته ابراهیم درستی، رئیس انجمن واردکنندگان موبایل آیفون ۱۳ هنوز وارد ایران نشده است. اما آیفون ۱۳ در بازار ایران ۸۰ میلیون قیمت خورده است.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته تجارت‌نیوز، شرکت اپل به تازگی از نسل جدید آیفون‌های خود یعنی آیفون‌ ۱۳ در نسخه‌های پرو و پرو مکس رونمایی کرده که با استقبال بسیاری از افراد در سراسر جهان رو به رو بوده است.

به نظر می‌رسد این استقبال از  آیفون  ۱۳ به دلیل این است که شرکت اپل تا حدودی مشکلاتی که آیفون ۱۲ درگیر آن بود را در نسخه جدید گوشی موبایل خود حل کرده است.

اپل در تاریخ  ۲۳ شهریور ماه و طی مراسمی از آیفون ۱۳ خود رونمایی کرد ولی آیا در این مدت زمان کوتاه ممکن است نسل جدید آیفون به صورت رسمی وارد ایران شده باشد؟

صبح امروز انتشار خبری مبنی بر فروش جدیدترین مدل گوشی آیفون ۱۳ با قیمت‌های سرسام‌آور توجه‌های زیادی را به خود جلب کرده است.

ابراهیم درستی، رئیس انجمن واردکنندگان موبایل گفت: « آیفون ۱۳ هنوز وارد ایران نشده است.» یعنی هیچکدام از آیفون‌های ۱۳ موجود در بازار توسط شرکت‌های عضو انجمن وارد نشده‌اند.

این در حالی است که صبح امروز در سایت‌های خرید و فروش آنلاین چند عدد آیفون‌ ۱۳ با قیمت‌های نجومی از ۵۰ تا ۸۰ میلیون به فروش گذاشته شده است.

با وجود این ممکن است ورود این گوشی به کشور دلایل متعددی داشته باشد به عنوان مثال برخی فروشگاه‎‌های موبایل با واردات محدود و مسافری گوشی‎‌های آیفون ۱۳، قیمت‌های نجومی را برای آن‌ها تعیین کرده‌‎اند. این موبایل‌ها همچنین بدون خدمات گارانتی به دست کاربران می‌رسند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها