وزیر بهداشت:

هیچ واکسن فایرزی وارد نشده و نخواهد شد



وزیر بهداشت گفت: با توجه به بررسی‌های اخیر کمیته علمی، بانوان باردار می‌تواند از واکسن سینوفارم استفاده کنند و هیچ واکسن فایرزی وارد نشده و نخواهد شد.

به گزارش صبح ساحل، «بهرام عین اللهی»، وزیر بهداشت با اشاره اینکه واکسیناسیون به ۵۳ میلیون دز در کشور رسیده است، گفت: امیدواریم تا یک هفته آینده به ۶۰ میلیون دز برسیم. 

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره اینکه مردم علاوه بر انجام واکسیناسیون باید از ماسک استفاده کنند و پروتکل های بهداشتی را همچنان رعایت کنند و فکر نکند واکسینه شدن این ویروس را کامل از بین می برد گفت: کشورهایی هم که به طور کامل واکسینه شده اند باز درگیر ویروس کرونا هست.  عین اللهی با بیان اینکه با قرنطینه هوشمند بسیاری از محدودیت ها برداشته می شود افزود: در مکان هایی از قبیل هواپیما، اتوبوس، قطار و هتل ها که مردم به ناچار تجمع دارند با واکسینه شدن افراد محدودیت ها برداشته می شود.

وی با بیان اینکه هیچ واکسن فایزری در ایران وارد نشده است گفت: با توجه به بررسی‌های اخیر کمیته علمی، بانوان باردار می‌تواند از واکسن سینوفارم استفاده کنند و هیچ واکسن فایرزی وارد نشده و نخواهد شد. 

منبع: عصر ایران

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها