افزایش 44 درصدی تخلیه کالای اساسی در بندرشهید رجایی / برنج و گندم در صدر جدول



مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی گفت: کالاهای اساسی توسط 33 کشتی تخلیه شده که از این میزان 15 کشتی با 452 هزارو 338 تن به روغن خوراکی اختصاص دارد.
به گزارش صبح ساحل، «علی رضا محمدی کرجی‌ران»، مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی عمده این کالاها را شامل روغن نباتی، برنج، ذرت، شکر، کنجاله سویا ،کود، گندم و جو اعلام کرد و ادامه داد: در این مدت 400 هزار و 616 تن گندم توسط شش کشتی تخلیه شده است.
مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی، میزان تخلیه شکر در این مدت یادشده را 315 هزار و 751 تن اعلام کرد که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 160 درصد افزایش را نشان می دهد. محمدی کرجی ران افزود: در سال جاری 31 هزار و 420 تن  برنج و همچنین 94 هزار و 498 تن کود توسط کشتی های کالاهای اساسی در بندر شهید رجایی تخلیه شد.

بندر شهید رجایی با اختصاص تعداد ۶ پست اسکله ویژه کالای اساسی، بهره گیری از تعداد ۱۵ باب انبار مسقف به مساحت۱۳۰هزار متر مربع با ظرفیت بالغ بر ۳۵۰ هزار تن، محوطه بارانداز به مساحت ۹۰ هزار متر مربع و ظرفیت ۱۰۰ هزار تن انواع کالاهای اساسی فله خشک و همچنین تعداد ۳ پایانه نگهداری فرآورده های روغن خوراکی به ظرفیت ۳۷۰ هزار تن یکی از مهم ترین مبادی ورودی کالای اساسی کشور به شمار می آید.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها