تا پایان این هفته؛

ظرفیت تولید آب‌شیرین‌کن درگهان به بیش از پنج هزار متر مکعب در شبانه روز می‌رسد



سرپرست معاونت بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان هرمزگان از روند شستشوی ممبران‌های آب‌شیرین‌کن درگهان بازدید و از کاهش زمان‌بندی توزیع آب تا پایان این هفته خبر داد.
به گزارش صبح ساحل، «امید معصومی»، سرپرست معاونت بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان هرمزگان ضمن بازدید از این سایت با امام جمعه و رئیس شورای اسلامی درگهان دیدار و با اشاره به اقدامات انجام شده در این سایت، گفت: در حال حاضر تولید آب‌شیرین‌کن درگهان به چهار هزار 800 متر مکعب در شبانه روز رسیده که نسبت به هفته گذشته دو برابر افزایش یافته است.
وی ادامه داد: با اتمام شستشوی ممبران‌ها، ظرفیت تولید آب‌شیرین‌کن درگهان تا پایان این هفته به بیش از پنج هزار متر مکعب در شبانه روز خواهد رسید و نوبت بندی های طولانی چند هفته گذشته درگهان و هلر کاهش چشمگیری خواهد داشت.
سرپرست معاونت بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب همچنین از بهبود وضعیت آب شهرستان قشم خبر داد و گفت: در آینده تامین آب جزیره قشم در قالب شش زون تامین خواهد شد که هر کدام از این زون‌ها آب‌شیرین‌کن جداگانه خواهند داشت.
به گفته وی، در حال حاضر مناقصه سه آب‌شیرین‌کن باسعیدو،تورگان و سلخ در مرحله نهایی است و بزودی سرمایه گذار آن انتخاب خواهد شد. معصومی در پایان ضمن عذرخواهی از مشکلات پیش آمده در تامین آب درگهان ابراز امیدواری کرد، طی روزهای آینده تامین آب درگهان به پایداری لازم خواهد رسید.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها