از اول سال تاکنون در هرمزگان؛

25 نفر در آتش قاچاق سوختند/ قاچاقچیان در جاده‌های استان جولان می‌دهند



جاده های شرق هرمزگان سالیان سال است که محل جولان قاچاقچیان سوخت شده است، قاچاقچیان بی احتیاط و قانون شکن که برای رسیدن به درآمدهای کلان جز خودشان ، کسی دیگر را نمی بینند و باعث به خطر افتادن جان مردم به خصوص اهالی منطقه و مرگ  افراد بیگناهی می شوند. هر چند پلیس و دریابانی با این قانون شکنان برخورد می کند ولی این افراد همیشه راهی برای رسیدن به مقاصدان پیدا می کنند.  
براساس آمار پلیس راه هرمزگان، در این 6 ماه و اندی که  از سال جاری گذشته است  ۲۵نفر در ۲۰تصادف خودروهای حامل سوخت در جاده های هرمزگان جان دادند و در آتش قاچاق سوختند. این آمار کشته ها  در سال گذشته  11 نفر به ثبت رسیده است.
به گفته فرمانده قرارگاه پلیس راه هرمزگان، 15 درصد فقره تصادف فوتی و 17 درصد جانباختگان مربوط به خودرو قاچاق سوخت  است. عصر سه شنبه گذشته یک دستگاه پراید سوخت بر، از سمت سندرک به میناب در حرکت بود که در جاده میناب (مقابل دانشگاه این شهر) با پژو پارس در جهات مخالف تردد ، به شدت برخورد کرد . در این حادثه  خودرو پراید شعله ور شد و هر دو راننده  در آتش سوختند.
سرهنگ مهدی نیکبخت فرمانده قرارگاه پلیس راه استان  در این موردگفت: این حادثه ساعت ۱۵و۳۰دقیفه روز شنبه ۱۷مهرماه  رخ داد . وی  علت حادثه را انحراف به چپ پژو دانست .

روزنامه صبح ساحل

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها