مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای هرمزگان خبر داد:

ایمن‌سازی شیب شیروانی حاشیه ۲۸۵ کیلومتر از راه‌های استان در ۶ماهه ابتدایی سال جاری



مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای هرمزگان با اشاره به انجام خط کشی ۹۱۲ کیلومتر از سطح محورهای مواصلاتی استان گفت: شیب شیروانی حاشیه ۲۸۵ کیلومتر از راه‌های استان هرمزگان به صورت امانی توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان ایمن سازی شده است.
به گزارش صبح ساحل، «یوسف عابدینی»، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای هرمزگان بر اهمیت ایمن سازی حریم و حاشیه جاده ها در کاهش تصادفات جاده‌ای تأکید کرد و گفت: امروزه حاشیه راه و ایمن بودن آن و همچنین فرهنگ ایمنی در پیشگیری از تلفات و تصادفات جاده‌ای بسیار مهم می باشد.
وی اضافه کرد: شیب شیروانی حاشیه ۲۸۵ کیلومتر از راه‌های استان به صورت امانی توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان از ابتدای سال جاری تا شهریور ایمن سازی شده است.
عابدینی افزود: علاوه بر اتمام عملیات خط کشی ۹۱۳ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سطح استان در شش ماهه نخست سال، چهار هزار و ۵۲۰ عدد علائم ایمنی اخطاری، انتظامی، مسیرنما و... نیز تهیه و در بازه زمانی مذکور در جاده‌ها نصب گردید.
یوسف عابدینی گفت: حفظ و نگهداری راه‌های موجود یکی از وظایف ذاتی ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای است علی رغم محدودیت های اعتباری در استان با تکیه بر همت راهداران پرتلاش، در این مسیر گام های ارزنده ای برداشته شده است.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها