توسط اداره کل راهداری هرمزگان انجام شد؛

لایروبی ۱۲۰۰ پل در سطح راه‌های استان از ابتدای سال جاری



مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان از تنقیه و لایروبی یک هزار و ۲۰۰ دستگاه پل در سطح محورهای مواصلاتی استان خبر داد.
 
به گزارش صبح ساحل، یوسف عابدینی با اشاره به اهمیت و حساسیت پل ها و ابنیه فنی در بحث لجستیک و حمل و نقل جاده ای گفت: مقاوم سازی، نگهداری و ایمن‌سازی پل‌ها به صورت مداوم در دستور کار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قرار دارد به طوری که از ابتدای سال جاری تا پایان شهریور ماه قریب به یک هزار و ۲۰۰ دستگاه پل در محورهای مواصلاتی تنقیه و لایروبی شده است.
وی در ادامه افزود: پروژه احداث پل در محور هشتبندی_چراغ آباد شهرستان میناب به اتمام رسیده است که این پل دارای دو دهانه ۳ متری می‌باشد و بهره‌برداری از آن موجب ارتقای ایمنی تردد کاربران جاده ای در این محور خواهد شد.
عابدینی خاطرنشان کرد: تعمیر آبنماهای محور بندرعباس - خورگو، تعویض دال چهار دستگاه پل به طول ۴۰ متر و تعمیر راهدارخانه تنگ زاغ محور حاجی آباد- بندرعباس، از دیگر اقدامات انجام شده در حوزه نگهداری ابنیه راه ها در شش ماه نخست سال ۱۴۰۰ می باشد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان همچنین از اخذ مجوز احداث راهدار خانه صحرا بشاگرد با اعتبارمبلغ پنج میلیارد ریال خبر داد و ابراز داشت: مجوزلازم برای تعمیرپل های آسیب دیده درسیل شهرستان بشاگرد اخذ گردید و ساخت راهدارخانه درنگ مدو در این شهرستان نیز پس ازاخذ مجوز درحال اجراء می باشد .
عابدینی در ادامه به اخذ مجوز تعمیرات پل آبدبه در شهرستان پارسیان که پس از بارندگی سال 98 تخریب شده بود بااعتبار مبلغ 100میلیارد ریال گفت: این پروژه جهت تشریفات مناقصه در سامانه بارگذاری شده است.
شایان ذکر است مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: مجوز تعمیر پل چهار دهانه دومتری در ورودی روستای کوخرد از توابع شهرستان بستک نیز صادر گردیده که جهت انجام تشریفات قانونی در سامانه بارگذاری شده است.
 
 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها