طی فرآیند ارزیابی عملکرد سال ۹۹ توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای صورت گرفت:

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان، ششمین اداره کل برتر کشور شد/ با گشوده‌شدن گره احداث راه‌های روستایی بشاگرد، این شهرستان تبدیل به یک کارگاه راهسازی در حوزه راه روستایی شده‌است



مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان هرمزگان از کسب رتبه ششم این اداره کل در فرآیند ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۹ ادارات کل استانی، در سطح کشور خبر داد.
به گزارش صبح ساحل، «یوسف عابدینی»، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان هرمزگان با اشاره به قرارگیری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان در رتبه ششم کشوری از بین ادارات کل استانها در سطح کشور گفت: بر اساس معیار مجموعه شاخص های عمومی و اختصاصی در سال ۹۹ استان هرمزگان با کسب ۱۸۵۱.۸۲ امتیاز از بین ۳۲ اداره کل، موفق به کسب جایگاه ششم شد که از این حیث رتبه عالی را به خود اختصاص داد.
وی افزود: بر اساس ارزیابی های صورت گرفته اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان نسبت به مدت مشابه در سال قبل، ۲۶.۲۶ درصد رشد داشته است از این بابت نیز در ارتقای رتبه عملکردی، دومین استان کشور بعد از چهار محال و بختیاری است که بیشترین نرخ رشد را داشته است.
عابدینی با اعلام اینکه در این ارزیابی ۹۳ درصد برنامه های این اداره کل تحقق یافته است یادآور شد: ارتقاء جایگاه استان هرمزگان نشان از تعامل موثر و تلاش کلیه همکاران محترم است که برای خدمات رسانی بهتر به مردم شریف استان تلاش می کنند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان هرمزگان با اشاره به گشوده شدن گره احداث راه‌های روستایی بشاگرد و تبدیل شدن این شهرستان به یک کارگاه راهسازی در حوزه راه روستایی، از فعالیت سه اکیپ راهسازی مجزا در منطقه کوشاه بخش احمدی شهرستان حاجی آباد خبر داد. عابدینی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه راه‌های روستایی گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان شهریورماه، تعداد ۲۰ مسیر روستایی به طول ۴۱ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۵۶۰ میلیارد ریال آسفالت شده است.
عابدینی افزود: در طی این مدت عملیات بازگشایی و زیرسازی ۱۰۱ مسیر روستایی دیگر به طول ۴۸۰ کیلومتر نیز انجام شده و تا پایان سال آماده آسفالت خواهد شد. وی خاطرنشان کرد: برای تکمیل و اتمام این محورها بالغ بر ۲ هزار و ۴۸۰ میلیارد ریال اعتبار و قریب به ۲۱ هزار تن قیر نیاز است.
عابدینی با تاکید بر اینکه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای توجه به توسعه راه‌های روستایی را به عنوان یک اولویت در دستور کار خود قرار داده است یادآور شد: در نتیجه تلاش همکاران ما شاخص نسبت طول راه‌های آسفالته روستایی به طول کل راه،   ۱۱.۴ درصد ارتقا یافته که اقدامی کم‌نظیر در حوزه احداث راه‌های روستایی استان بوده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان در ادامه به اهم اقدامات صورت گرفته اشاره کرد و گفت: شروع عملیات اجرایی راه پشتکوه گافر شهرستان بشاگرد که عملیات اجرایی آن بالغ بر ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و علاوه بر بازگشایی ۹۲ کیلومتر آن، ۱۶ کیلومتر نیز آسفالت شده است و همچنین تکمیل عملیات بازگشایی محور زیرکوه گافر به طول ۹۵ کیلومتر، از مهمترین اقدامات صورت گرفته در حوزه شهرستان بشاگرد می باشد. عابدینی اظهار داشت: طبق گفته مسئولین بنیاد علوی، برای اولین بار در کشور تفاهم‌نامه همکاری و مشارکت با بنیاد علوی در حوزه احداث راه‌های روستایی منعقد شد که آثار و برکات بسیار خوبی در جهت محرومیت زدایی و افزایش کیفیت ارائه خدمات خواهد داشت.
وی در ادامه با اشاره به انعقاد تفاهم نامه مشارکت در حوزه احداث راه‌های روستایی با بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) یادآور شد: برای اولین بار پس از انقلاب گره احداث راه‌های روستایی بشاگرد گشوده شد، به طوری که در حال حاضر شهرستان بشاگرد تبدیل به کارگاه راهسازی در حوزه راه روستایی شده است. عابدینی در خصوص اقدامات صورت گرفته در حوزه راه های روستایی شمال استان در شهرستان حاجی آباد نیز گفت: با پیگیری‌های انجام شده عملیات اجرایی راههای روستایی در منطقه کم‌برخوردار کوشا بخش احمدی شهرستان حاجی آباد در حال اجرا می باشد و هم اکنون سه اکیپ راهسازی مجزا در این منطقه فعال هستند.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها