جوابیه مخابرات در خصوص قطعی خطوط تلفن ثابت کوی نیایش



یکی از مخاطبین صبح ساحل در پیامی می‌گوید: «نزدیک به شش ماه از قطعی خطوط تلفن ثابت کوی نیایش می‌گذرد؛ علیرغم پیگیری‌های فراوان و مراجعه به مخابرات، مسوولین همچنان درخواست‌های به حقِ ارباب رجوعان را بی‌اهمیت جلوه می‌دهند و در جواب درخواست می‌گویند:«کابل‌ها به سرقت رفته است».

 

این مخاطب اعلام کرد:«اگر توان ترمیم و جایگزینی کابل‌های پیشین، در توان اداره مخابرات نیست؛ از ارسال پیامک‌های پرداخت آبونمان و اخطار جمع‌آوری خطوط در صورت پرداخت نکردن نیز خودداری کند؛ چرا ما باید آبونمان خطی را به حساب مخابرات واریز کنیم که هیچگونه استفاده‌ای از آن نشده است؟ تلفن‌ها همچنان قطع است اما حساب و کتاب قبوض، کماکان به قوت خود باقی است. خواهشمندیم اداره مخابرات، این بار به صورت جدی‌تری نسبت به رفع مشکل این منطقه اهتمام ورزد.

مخابرات در این خصوص با ارسال جوابیه‌ای به رسانه صبح ساحل، اعلام کرد: «محله نیایش جز محلاتی است که کابل‌های تلفن به دفعات بسیار به سرقت می‌روند؛ اداره مخابرات بعد از هر سرقت دوباره کابل‌ها را مجددا وصل می‌کند اما در طول چند روز دوباره به سرقت می‌روند؛ برای مثال در آخرین سرقت و وصل دوباره آن‌ها؛ کابل‌های برق  کمتر از 24 ساعت بعد دوباره به سرقت رفت».

همچنین اعلام کردند: «افرادی که پول آبانمان را پرداخت کرده‌اند و تلفن این افراد قطع بوده؛ پرداخت ماهیانه این افراد بستانکار خواهد بود». برای این کار لازم است افراد در سامانه 20117 خرابی تلفن را اعلام کرده باشند.

افراد می‌توانند با تلفن همراهشان این کار را انجام دهند. بدین صورت که مشترکانی که از اپراتور همراه اول استفاده می‌کنند نیاز به گرفتن کد استان نیستند و افرادی که از سایر اپراتورها استفاده می‌کنند حتما 076 را شماره‌گیری نمایند و علت خرابی را اطلاع دهند تا مخابرات در جریان قطعی تلفن قرار بگیرند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها