دستگیری قاتل در بندرعباس در کمتر از 24 ساعت



فرمانده انتظامی استان از درگیری منجر به قتل در شهرستان بندرعباس و دستگیری قاتل در کمتر از 24 ساعت با اشرافیت پلیس استان خبرداد.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته فارس، سردار غلامرضا جعفری بعد از ظهر امروز گفت: حوالی ساعت 22:00 مورخه 17 آبانماه و برابر اعلام مرکز فوریتهای پلیسی110 مبنی بر درگیری وچاقو کشی درآدرس روبروی پارک شتری بندرعباس، واحدهای گشتی به محل اعزام شدند. 

وی افزود: مأموران با حضور در محل مشاهده کردند که 3نفر بر اثر درگیری و چاقوکشی دچار جراحت از ناحیه سرو گردن شده اند که بلافاصله با هماهنگی نیروهای امدادی، مصدومان به بیمارستان منتقل شدند. 

فرمانده انتظامی هرمزگان با بیان اینکه طی بررسی های اولیه کارآگاهان پلیس و اظهارات شاهدین مشخص شد مصدومین توسط پنچ نفرناشناس با چاقو مورد ضرب و جرح قرار گرفته اند، تصریح کرد: یکی از مجروحان بر اثر شدت جراحات وارده از ناحیه گردن در بیمارستان فوت نمود که در این راستا تیمی ویژه از عوامل پلیس آگاهی و اداره جنایی جهت انجام تحقیقات و بررسی موضوع در محل درگیری و بیمارستان حضور یافتند. 
 
سردار جعفری گفت: مأموران با اشرافیت اطلاعاتی و سرعت عمل بالا در کمتر از 24 ساعت هویت ضارب اصلی و مخفیگاه وی را شناسایی و با سرعت عمل بالای مأموران متهم قبل از هرگونه اقدامی جهت متواری شدن دستگیر و به کلانتری منتقل شد.  
 
این مقام ارشد انتظامی استان اظهار کرد:متهم که ابتدا منکر هرگونه جرمی بود با روبه روشدن با مستندات مستدل پلیسی چاره ای جز اعتراف نداشت و معترف شد پس از شرب خمر با سایر همدستانش اقدام به درگیری نموده که این نزاع منجر به قتل یکی از طرفین درگیری شده است. 
 
فرمانده انتظامی استان هرمزگان با تأکید بر اینکه هویت سایر ضاربان نیز شناسایی و دستگیری آنان بصورت ویژه در دستور کار مأموران قرار دارد: خاطرنشان کرد: هرمزگان بعنوان قطب اقتصادی و مهد فرهنگ و شهادت، جایی برای جولان افراد هنجار شکن و اراذل نیست و پلیس با جدیت و قاطعیت برابر قانون با آنان برخورد می کند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها