استاندار هرمزگان:

تدابیر لازم برای تامین امنیت مردمی که خانه‌های خود را ترک کردند، اتخاذ شده است



استاندار هرمزگان با بیان اینکه تدابیر لازم برای تامین امنیت مردمی که خانه های خود را ترک کردند، اتخاذ شده است، گفت: تمام کادر پزشکی استان به مراکز درمانی فراخوانده شده اند. اماکن ورزشی برای اسکان هموطنانی که قصد دارند شب را بیرون از منزل سپری کنند، آماده شده است.
    
 
به گزارش صبح ساحل، مهدی دوستی درباره آخرین وضعیت استان هرمزگان پس از بروز زلزله عصر امروز در این استان گفت: ساعت ۱۵:۳۶ یک زلزله با قدرت ۶.۴ ریشتر و متعاقب آن به فاصله یک و نیم دقیقه زلزله دیگری با قدرت ۶.۳ ریشتر و ۳ پس لرزه‌ که قدرت بزرگترین آن‌ها ۴ ریشتر حوالی لافت در استان هرمزگان رخ داد.

وی افزود: پس از بروز زلزله نیرو‌های انتظامی استان کار تامین امنیت مردمی که سراسیمه در خیابان‌ها بوده و خانه‌ها را ترک کردند، انجام شد و پلیس راهور جهت روانسازی ترافیک در منطقه حضور دارد. 

استاندار هرمزگان تاکید کرد: با توجه به اینکه احتمال بروز خساراتی در شمال شهر بندرعباس داده می‌شد، ماشین آلات سنگین راهداری از طریق ستاد مدیریت بحران استانداری و وزارت راه به منطقه گسیل شده است.

دوستی با بیان اینکه تمام کادر درمان استان هرمزگان در حالت آماده باش هستند، گفت: با توجه به اینکه شاید مردم امشب را بیرون از منازل خود بگذرانند، محوطه‌ها و اماکن ورزشی در اختیار مردم قرار داده شده است تا شرایطی را برای اسکان و آرامش مردم فراهم کنیم.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها