واگذاری ۳۷۰ قطعه زمین ارزان به روستانشینان قشم



مدیر بنیاد مسکن شهرستان قشم از پرداخت ۲۰۰ فقره تسهیلات بلاعوض مسکن محرومین در قشم به ارزش ۶۰ میلیارد ریال در سال جاری خبر داد.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایسنا، سعید کمالی دربازدید سرزده فرماندار قشم در ارائه گزارش عملکرد این مجموعه گفت: امسال ۱۳۸ فقره تسهیلات بهسازی مسکن روستایی با اعتبار ۱۳۸ میلیارد ریال به روستاییان متقاضی پرداخت شد.

وی با بیان همکاری مشترک با بهزیستی برای ساماندهی مسکن خانواده های دارای معلول، اظهار کرد: تسهیلات و کمک بلاعوض به ۱۴ واحد مسکن خانوارهای دارای دو عضو معلول در روستاهای شهرستان پس از انعقاد تفاهم نامه مشترک با بهزیستی پرداخت شد.

کمالی از واگذاری ۳۷۰ قطعه زمین ارزان قیمت به روستانشینان جزیره قشم خبر داد و افزود: ۱۰۰ سند مالکیت اماکن روستایی در روستاهای شهرستان در نیز صادر شده است.
به گفته مدیر بنیاد مسکن شهرستان قشم اجرای ۱۷ هزار مترمربع آسفالت معابر روستایی در پنج روستا، تکمیل طرح هادی روستاهای گوران و برکه خلف و بازنگری طرح هادی روستاهای رمچاه، کووه ای و مسن از دیگر اقدامات نیمه نخست امسال می باشد.

فرماندار شهرستان قشم در این بازدید بر لزوم افزایش هم افزایی برتامین مسکن ارزان قیمت تاکید کرد.

علیرضا نصری با تاکید بر لزوم تامین مسکن جوانان، تصریح کرد: مشکل مسکن یکی از بزرگترین موانع برسرراه ازدواج جوانان و فرزندآوری می باشد و درصورت برطرف سازی این مانع طرح جوانی جمعیت با سرعت بیشتری محقق می شود.

وی ادامه داد: مهاجرت از روستاها به شهر موجب افزایش حاشیه نشینی می گردد و درصورت تعیین تکلیف طرح هادی روستاها و تامین مسکن روستانشینان از این آسیب ها پیشگیری می شود.


نصری درپایان بر ضرورت جدیت در تعیین تکلیف و اجرایی نمودن طرح هادی تمامی روستاهای جزیره تاکید کرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها