استاندار هرمزگان خبرداد:

استقرار کاروان سلامت در مناطق زلزله‌زده از امشب



استاندار هرمزگان در خصوصی مناطق متاثر از زلزله‌ در فین و رضوان گفت: کاروان سلامت با تمام تجهیزات پزشکی از امشب در مناطق زلزله‌زده مستقر خواهد شد.

 

به گزارش صبح ساحل، مهدی دوستی روز شنبه در نشست ویدئوکنفرانسی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا به ریاست رییس جمهوری افزود: از روز پنجشنبه ۲۷ آبان جاری نیز عملیات غربالگری در مناطق زلزله‌زده شمال بندرعباس آغاز شد که تاکنون مورد جدیدی از ابتلا به کرونا در این مناطق یافت نشده است.
وی با ارائه گزارشی از اقدام‌های لازم در زمینه واکسیناسیون، غربالگری، تخصیص کیت های تشخیص سریع کرونا و استقرار کاروان سلامت با تجهیزات پزشکی در مناطق زلزله‌زده استان هرمزگان بیان داشت: تاکنون ۹۵ درصد مردم  مناطق زلزله هرمزگان دز اول واکسن کرونا و ۸۲ درصد نیز دز دوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.
استاندار هرمزگان اظهارداشت: ۴۲ هزار کیت تشخیص سریع کرونا به مناطق زلزله‌زده استان اختصاص یافت و علاوه بر آن کیت های جدید نیز امروز ۲۹ آبان ماه تحویل خواهد شد.
دوستی تصریح کرد: واکسیناسیون سرخک هم در مناطق متاثر از زلزله به صورت مراجعه خانه به خانه انجام شد و ۹۶ درصد استان هرمزگان از نظر واکسیناسیون سرخک پوشش داده شده است.
محدودیت بیشتری برای افراد واکسن نزده‌ اعمال شود
استاندار هرمزگان گفت: با توجه به اینکه در حال حاضر در فصل مناسب ارائه خدمات اقتصادی در استان قرار داریم از ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا درخواست داریم که مجوز اعمال محدودیت بیشتر برای افرادی که واکسن نزده‌اند، به ما بدهند تا فرصتی برای فعالیت‌های اقتصادی به ویژه در زمینه خدمات در هرمزگان ایجاد شود.
وی بیان داشت: اعمال محدودیت در اصناف و مشاغل مختلف برای افرادی که واکسن کرونا دریافت نکرده بودند، موجب افزایش واکسیناسیون در این افراد شده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها