سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش:

زمین مورد نیاز طرح توسعه واحدهای تولیدی کیش تامین می‌شود



سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش گفت: زمین مورد نیاز واحدهای تولیدی و خانه و هتل ها برای توسعه تامین و در اختیار سرمایه گذاران قرار می گیرد.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایرنا، محمدرضا لواسانی در بازدید از بازار ارم اظهار داشت: محصولات تولیدی با برند ایرانی و افزایش کیفیت از اهمیت بالایی برخوردار است و این مهم باید در دستور کار تمام حوزه های مختلف صنایع در کیش قرار گیرد.

وی تسریع در ساخت زمین واگذار شده به واحدهای صنعتی را مهم و ضروری اعلام و اضافه کرد: شرط واگذاری زمین به واحدهای صنعتی سرعت بخشیدن در فرایند ساخت است.

سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش افزود: اشتغالزایی از اولویت های سازمان در راستای مسوولیت اجتماعی این سازمان است و با تکمیل مدارک و ارائه طرح از سوی متقاضایان، باید کمیسیون واگذاری زمین در کوتاه ترین زمان ممکن برگزار شود چرا که هدف اصلی رونق تولید و اشتغالزایی در این منطقه است.

وی همچنین در بازدید از مجموعه کار آفرینی و توانمند سازی ترمه گفت: حضور مجموعه کار آفرینی و توانمند سازی ترمه در بازار رقابت، عرضه کالاهای تولیدی با کیفیت و طراحی ویترین غرفه برای عرضه برند ایرانی و شیوه جذب نیروهای توانمند مورد ارزیابی قرار می گیرد.

لواسانی با تاکید بر رونق کالاهای تولیدی مجموعه کار آفرینی و توانمند سازی ترمه، اظهار داشت: با هدف خصوصی سازی این مجموعه و ارائه کالاهای تولیدی با نرخ عمده به مشتریان می توان گام های موثری در این زمینه برداشت.

وی با بیان این که سازمان منطقه آزاد کیش با حمایت از "کسب و کارها به ویژه کار آفرینان" با در اختیار گذاشتن غرفه استیجاری ارزان قیمت به مدت ۶ ماه و انعقاد قرارداد حمایتی ۴۰ درصدی، رونق و توسعه کسب و کار این مجموعه را مورد ارزیابی قرار می دهد و در صورت عدم توانایی، غرفه مورد نظر پس گرفته خواهد شد.

لواسانی اظهار داشت: لازمه توسعه و برند سازی هر کسب و کاری مستلزم تلاش مضاعف و عرضه محصولات تولیدی به قیمت عمده به مصرف کنندگان است و این مهم سبب رونق کسب و کار و جذب شمار زیادی از مشتریان می شود.

سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به این که مجموعه مهنورا محل مناسبی برای عرضه هنرهای دستی نیست، تاکید کرد: سازمان منطقه آزاد کیش غرفه ای با قیمت مناسب در فرودگاه برای عرضه هنرهای دستی اختصاص خواهد داد چرا که شمار زیادی از مسافران، صنایع دستی را به عنوان سوغاتی به شهر خود می برند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها