لیگ برتر فوتبال امیدهای باشگاه های کشور:

برد دلچسب  تیپ تکاوران بندرعباس  مقابل مس کرمان



تیم  تیپ تکاوران بندرعباس درچهارمین بازی از هفته پنجم لیگ برترفوتبال امیدهای باشگاه های کشور با هتریک عادل ارغند مقابل مس کرمان به یک برد دلچسب دست یافت.

      

به گزارش صبح ساحل، شاگردان حسینی ارشد درتیم تیپ تکاوران  در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس میزبان مس کرمان بودند و موفق شدند مقابل این تیم به یک برد دلچسپ دست یابند.
آبی پوشان هرمزگانی از همان ابتدا در فاز حمله قرار گرفتند و با استفاده از لایه های دفاعی مس و بردن توپ به جناحین خیلی زود به گل رسیدند. تیپ روی یکی از حمله های خود با خطای بازیکن مس صاحب یک ضربه پنالتی شد وعادل ارغند پشت توپ قرار گرفت و با یک ضربه فنی و برخلاف جهت دروازه بان توپ را به تور چسباند. این گل چندان دوام نداشت و یونس حسینی از تیم مس چهار دقیقه بعد بازی را به تساوی کشاند.
تیم ملوان بازهم با یک حرکت تهاجمی توسط عادل ارغند به گل دوم رسید. بازی روبه جلو تیپ تکاوران بازیکنان تیم مس را مجبور به عقب نشینی کرده بود و مدافعین  مرتکب خطای پنالتی شدند و این بار هم عادل ارغند بهترین بازیکن میدان این توپ را به گل تبدیل کرد.
در نیمه دوم مس کرمان برای رسیدن به گل تهاجمی شروع کرد و بهنام ایزدی گل دوم تیمش را به ثمر رساند.
تیم تیپ درادامه با اداره کردن بازی توانست نتیجه را برای خود حفظ کند و سه امتیاز این دیداررا از آن شاگردان حسینی ارشد شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها